|
کدخبر: 185874

ورود دو سایپایی به کورس افزایش قیمت

امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۰ «کوییک R» و «تیبا صندوق دار» امروز در بازار محصولات پرطرفدار سایپا گران شدند.

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نرخ «کوییک R» در بازار با رشد یک میلیونی به ۱۶۱ میلیون تومان رسیده تا به این طریق این خودرو از مرز ۱۶۰ میلیون تومان خارج شود. رشد نرخ این دو خودرو در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها و مراکز شماره‌گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می‌برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیباصندوقدار» در بازار رشدی ۵۰۰ هزار تومانی داشته و نرخ آن به ۱۳۳ میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا۲» معمولی نیز امروز بدون تغییر در بازار ۱۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.«کوییکR» نیز امروز رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و نرخ آن به ۱۶۱ میلیون تومان رسید. اما «کوییک معمولی» امروز بدون تغییر و با نرخ ۱۵۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا با نرخ ۱۴۷ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می‌توان گفت که براساس قیمت‌های جدید اعلامی از سوی شرکت‌های خودروساز نرخ شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز نرخ بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به نرخ کارخانه‌ای این خودرو باز می‌گردد.

سایپا 22

 

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها