|
کدخبر: 186169

قیمت روز محصولات پر طرفدار سایپا + قیمت

: امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰ بازار محصولات سایپا با رشد یک میلیون تومانی «کوییک R» و «تیبا صندوقدار» بسته شد.

خودرو قیمت روز محصولات پر طرفدار سایپا  + قیمت

 رشد قیمت این دو خودرو در بازار در حالی رقم خورده که امروز دلار روند نزولی به خود گرفته و افت بیش از ۲۰۰ تومانی را تجربه کرده است، با این حال سایپایی ها خلاف جهت بازار ارز امروز رشد قیمت را تجربه کردند.

از سوی دیگر رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله چندانی در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیباصندوقدار» در بازار رشدی یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن در بازار به ۱۳۴ میلیون تومان رسید. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا۲» معمولی امروز بدون تغییر در بازار ۱۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«کوییکR» نیز امروز رشدی یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۱۶۳ میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» نیز بدون تغییر و با قیمت ۱۵۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» دیگر خودرو پرطرفدار سایپا با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می‌توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها