|
کدخبر: 182416

قیمت محصولات پرطرفدار سایپا در بازار+ جدول

خودروهای پرطرفدار سایپا در سومین روز هفته جاری با افزایش یک میلیونی «ساینا» در بازار روبرو شدند تا نوار ثبات قیمت در بازار محصولات پرطرفدار سایپا پاره شود.

خودرو قیمت محصولات پرطرفدار سایپا در بازار+ جدول

پرونده قیمت در بازار محصولات پرطرفدار سایپایی ها امروز با رشد یک میلیونی ساینا بسته شد. طی روزهای اخیر سایپایی ها در لاک خود فرو رفته بودند و بدون تغییر قیمت در بازار عرضه می شدند روندی که با رشد قیمت ساینا شکسته شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو «ساینا» یکی از خودروهای پرطرفدار سایپا امروز با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار با قیمت ۱۴۷میلیون تومان عرضه شد.

توقع انتظاری در بازار از یک سو و نوسان نرخ دلار از سوی دیگر از جمله دلایلی است که به گفته فعالان بازار موجب شده تا این روزها سایپایی ها بدون تغییر در بازار عرضه شوند. از سوی دیگر با وجود عدم تغییر قیمت ها، بازار این روزها سکوت و کور است و معامله در حد بسیار اندک صورت می گیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده تیبا امروز «تیبا ۲» معمولی با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان رسید.

همچنین با ارزیابی بازار می توان گفت، «تیباصندوقدار» بدون تغییر امروز با قیمت ۱۲۹میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«کوییک معمولی» و «کوییکR» نیز امروز تغییری در بازار نداشتند و «کوییک معمولی» با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان و «کوییکR» نیز ۱۵۹ میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.
 

سایپا7

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها