|
کدخبر: 185724

شاسی بلندی که هوش از سر شما می برد + تصاویر

زمانی که تویوتا مدل جدیدی را معرفی می‌کند، می‌توان شرط بست که سپس همان مدل با آپگریدهای مدلیستا عرضه خواهد شد.

ماه گذشته تویوتا مدل لندکروزر جدید را معرفی کرد که بر روی یک شاسی جدید ساخته می‌شود، تجهیزات زیادی به آن اضافه شده و طراحی بدنه آن تغییر کرده است. حالا آپگرید مدلیستا برای لندکروزر معرفی شده است. البته این تغییرات خیلی قابل‌توجه نیستند، اما طراحی بدنه را کمی بهبود بخشیده‌اند.

لندکروزر مدلیستا دارای سپر عقب و جلوی جدید است و سپر جلو شلوغ‌تر از نسخه استاندارد است. محفظه زاویه‌دار چراغ‌های مه‌شکن و دهانه پایینی مشکی سپر ظاهر اسپورت‌تری به این شاسی بلند می‌دهند. در عقب هم شاهد یک دیفیوزر اضافی و ظاهر اسپورت هستیم. همچنین دو نوع چرخ آلیاژی ۲۱ اینچی با رنگ‌های مشکی براق و مشکی مات قابل سفارش هستند.

نسخه مدلیستا تغییرات ظاهری زیادی ندارد، اما یک شاسی بلند کاربردی با طراحی بهبودیافته است. ظاهر جعبه‌ای این مدل بخشی از شخصیت و جذابیت آن است. ظاهر نسخه جدید کمی متفاوتی است، اما خیلی از نسخه اصلی دور نشده است. لندکروزر جدید روی پلتفرم TNGA تویوتا ساخته شده است و موتور ۵.۷ لیتری V۸ را با یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو جایگزین کرده است، که با توان ۴۰۹ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر قدرت بیشتری از مدل قبلی تولید می‌کند.

لندکروزر مدلیستا

حال باید دید که آیا در آینده شاهد عرضه آپگریدهای دیگری توسط مدلیستا برای لندکروزر هستیم یا خیر. این شرکت قبلا کیت‌های مختلفی را ارائه کرده ‌است که شامل رکاب‌های جانبی، تغییر ظاهر بدنه، اسپویلر و حتی ارتقاهای داخلی بوده‌اند. هنوز هیچ ارتقا داخلی‌ای برای لندکروزر جدید عرضه نشده است، با این حال تویوتا آن را به طور قابل‌توجهی برای مدل ۲۰۲۲ مجهز کرده است. تویوتا حالا لندکروزر را با یک نمایشگر سرگرمی رسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی آپشنال و تجهیزات مختلفی مثل اپل کارپلی، شارژ بی‌سیم و... عرضه می‌کند.

تویوتا-لندکروز-۱

تویوتا-لندکروز-2

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها