|
کدخبر: 184813

خداحافظی با خودروی معروف لامبورگینی + تصاویر

لامبورگینی اونتادور با نسخه اولتیمائه به آخر خط رسیده و باید با این سوپرکار دوست‌داشتنی خداحافظی کنیم. اونتادور اما نیروگاه V۱۲ تنفس طبیعی لامبورگینی را هم با خود خواهد برد زیرا رئیس این شرکت «استفان وینکلمن» گفته است که اولتیمائه آخرین و خالص‌ترین و لامبورگینی تنفس طبیعی تولیدی خواهد بود. با توجه به این گفته‌ها، کاملاً واضح است که دیگر از لامبورگینی یک سوپراسپرت دوازده سیلندر خالص نخواهیم دید.

خودرو خداحافظی با خودروی معروف لامبورگینی + تصاویر

البته ممکن است در جانشین اونتادور همچنان از پیشرانه V۱۲ تنفس طبیعی استفاده شود اما در کنار آن، یک سیستم هیبریدی هم وجود خواهد داشت. پیش‌ازاین، چنین ترکیبی را در هایپرکار تولید محدود سیان دیدیم اما در جانشین اونتادور، بجای ابرخازن، از سیستم هیبریدی متعارف‌تری استفاده خواهد شد. احتمال دیگری که در مورد جانشین اونتادور می‌تواند مطرح باشد هم استفاده از پیشرانه V۱۲ کم‌حجم‌تر با توربوشارژر خواهد بود.

لامبورگینی۱

به گفته لامبورگینی، اولتیمائه بهترین ویژگی‌های همه نسخه‌های قبلی اونتادور را باهم ارائه می‌کند. این نسخه همچنین به قوی‌ترین پیشرانه دوازده سیلندری مجهز شده که تاکنون مردان لامبورگینی در سنت آگاتا ساخته‌اند.

لامبورگینی۲

این نیروگاه ۶.۵ لیتری در اینجا ۷۸۰ اسب بخار قدرت را در دور آسمانی ۸۵۰۰ rpm تولید می‌کند؛ بنابراین بهتر است نگاه دقیق‌تری به اونتادور اولتیمائه داشته باشید زیرا دیگر لامبورگینی جدیدی مثل آن نخواهید دید.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها