|
کدخبر: 183692

وانت یعنی این! + تصاویر

افرادی که به حد کافی مسن هستند می‌دانند هامر بیش از آنکه به خاطر پیکاپ هایش شناخته شود به خاطر شاسی بلندهای قلدر و توانایش مشهور شده است؛ اما جی‌ ام سی می‌گوید ابتدا نسخه پیکاپ هامر الکتریکی جدید را عرضه خواهد کرد و دلیل خوبی هم برای این کار دارد.

خودرو وانت یعنی این! + تصاویر

در ماه آوریل بود که ما فهمیدیم شاسی‌بلند هامر الکتریکی قدرت کمتری نسبت به برادر پیکاپ خود دارد. این یکی از دلایلی است که نسخه پیکاپ هامر الکتریکی زودتر عرضه خواهد شد. این را جان مک مدیر طراحی بدنه جی ام سی هامر الکتریکی می‌گوید.

هامر۱

مک در مصاحبه خود با رسانه‌ها اظهار داشته که جنبه‌های توانایی هامر الکتریکی پیکاپ باعث شده بازگشت این خودرو در نسخه پیکاپ سریع‌تر رخ دهد. او همچنین معتقد است پیکاپ ها معمولاً نسخه آفرودرتری نسبت به شاسی بلندها هستند و بنابراین این استراتژی قدرت بیشتر نسخه پیکاپ باعث شده شاهد ورود زودتر آن به بازار باشیم.

هامر۲

به عبارت دیگر جی ام سی می‌خواهد با هامر الکتریکی پیکاپ خریداران را بیش از پیش به این خودرو جذب نماید و خب این تصمیم کاملاً قابل‌درک است چراکه خودروی موردبحث قوای محرکه بسیار قدرتمندی دارد.

نسخه پرچم‌دار این پیکاپ قدرت ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۵۵۹۲ نیوتون متری دارد. ما روی گشتاور چرخ تأکید داریم چراکه تخمین زده شده این میزان گشتاور معادل حدود ۱۳۵۶ نیوتون متر گشتاور در میل‌لنگ است.

هامر۳

همان‌گونه که قبلاً گفته شده هامر الکتریکی شاسی‌بلند تنها قدرت ۸۳۰ اسب بخاری دارد. تفاوت در قدرت تولیدی این دو مدل به فاصله بین محوری کوتاه‌تر نسخه شاسی‌بلند مربوط می‌شود که باعث شده تغییراتی در مجموعه باتری‌ها صورت پذیرد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها