|
کدخبر: 181988 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش نیوز:

این وانت ها بالای ۳ میلیارد تومان قیمت دارند + تصاویر

پیکاپ ها همیشه در دنیای خودرو جذابیت های خاص خود را دارند و طرفداران آن ها هم کم نیستند.

خودرو این وانت ها بالای ۳ میلیارد تومان قیمت دارند + تصاویر

از سال ۲۰۰۹ در آریزونا حراجی های مختلفی صورت می‌گیرد که در آن کلکسیون داران مختلف و مشهور اقدام به فروش خودروهای خود می‌کنند. معمولا طی این حراجی ها پیکاپ های تیونینگ شده و خاص نیز با قیمت بسیار بالا به فروش می‌رسند.

در این نوشتار قصد داریم به معرفی ۱۰ نمونه از گران ترین پیکاپ های فروخته شده در این حراجی ها بپردازیم. قیمت این پیکاپ ها همچنین به پول ایران با نرخ دلار آزاد ۲۴ هزار تومان محاسبه شده است.

رتبه ۱۰

پیکاپ شورولت ۳۱۰۰ مدل ۱۹۵۵

قیمت: ۱۳۲ هزار دلار

قیمت به پول ایران: حدود ۳ میلیارد تومان

این پیکاپ در سال ۲۰۰۶ در حراجی با قیمت ۱۳۲ هزار دلار به فروش رسید. نکته مهم اینجاست که پیکاپ ذکر شده نه تنها در طراحی خارجی لوکس به نظر می‌رسد بلکه طراحی داخلی آن نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است.

وانت-حراجی۲

رتبه ۹

پیکاپ شورولت کامئو مدل ۱۹۵۵

قیمت ۱۴۳ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۳.۴ میلیارد تومان

این پیکاپ رنگ بسیار جذاب قرمز و تیتانیومی دارد که شما را خیره می‌کند. اگر علاقه مند به سیستم های صوتی باشید این پیکاپ شورولت مجهز به یک سیستم صوتی حرفه ای از برند کنوود است. پیکاپ ذکر شده در سال ۲۰۱۳ به قیمت گزاف ۱۴۳ هزار دلار در یک حراجی به فروش رسید.

وانت-حراجی۳

رتبه ۸

پیکاپ شورولت c-۶ مدل ۱۹۵۷

قیمت: ۱۴۸۵۰۰ دلار

قیمت به پول ایران: ۳.۵ میلیارد تومان

پیکاپ مورد نظر جایزه بهترین طراحی را در نمایشگاه سما ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ کسب کرد. پیکاپ شورولت c-۶ در سال ۲۰۱۱ در یک حراجی واقع در لاس وگاس به قیمت ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ دلار به فروش رسید. اسمبل کردن این پیکاپ ۷۰۰۰ ساعت زمان برد که در نوع خود به شدت خاص است.

وانت-حراجی۴

رتبه ۷

پیکاپ شورولت کامئو مدل ۱۹۵۷

قیمت: ۱۵۹۵۰۰ دلار

قیمت به پول ایران: ۳.۸ میلیارد تومان

این پیکاپ شورولت از پیشرانه ۸ سیلندر با حداکثر توان ۵۰۰ اسب بخار بهره می‌برد. بر خلاف ظاهر آن که به نظر می‌رسد توان بسیار بالایی نداشته باشد اما این پیکاپ در بخش های مختلف فنی به شدت تقویت شده است و شما را غافلگیر می‌کند.

وانت-حراجی۵

رتبه ۶

پیکاپ شورولت ۳۱۰۰ مدل ۱۹۵۰

قیمت: ۲۰۵۷۰۰ دلار

قیمت به پول ایران: ۴.۹ میلیارد تومان

پیکاپ شورولت مورد نظر از یک رنگ بسیار جذاب نقره بهره می‌برد که شما را جذب خود می‌کند. زیر کاپوت این پیکاپ یک پیشرانه ۵۰۰ اسب بخاری قرار دارد که توان را از طریق گیربکس اتوماتیک به چرخ های منتقل می‌کند.

وانت-حراجی۶

رتبه ۵

پیکاپ شورولت کوییک سیلور ۳۱۰۰ مدل ۱۹۵۷

قیمت: ۲۱۴ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۵.۱ میلیارد تومان

پیکاپ شورولت کوییک سیلور را می‌توان یکی از جذاب ترین نمونه های فروخته شده در حراجی های آمریکا دانست. برای ساخت این پیکاپ که در اوکلاهما انجام شد ۵ سال به طول انجامید. همچنین پیشرانه آن نیز حداکثر توان ۶۵۰ اسب بخار را ارائه می‌دهد که در نوع خود به شدت قابل توجه است.

وانت-حراجی۷

رتبه ۴

اولدزموبیل جالوپی مدل ۱۹۲۲

قیمت: ۲۷۵ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۶.۶ میلیارد تومان

شاید قیمت ۲۷۵ هزار دلار برای این پیکاپ عجیب به نظر می‌رسد اما پیکاپ ذکر شده به شدت معروف است. در سال ۱۹۳۳ از این پیکاپ در یک فیلم سینمایی نیز استفاده شد.

وانت-حراجی۸

رتبه ۳

پیکاپ فور F۱۰۰ NIGHT TRAIN مدل ۱۹۵۵

قیمت: ۲۲۰ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۵.۲ میلیارد تومان

پیکاپ های سری اف فورد جزو محبوب ترین مدل های پیکاپ در آمریکا محسوب می‌شوند و به نوعی انقلابی در این سگمنت ایجاد کرد. همچنین این پیکاپ ها را می‌توان یکی از قابل اعتمادترین گزینه ها دانست. پیشرانه پیکاپ سری اف مورد نظر از نوع ۸ سیلندر است که ۵۵۰ اسب بخار توان دارد.

وانت-حراجی۹

رتبه ۲

پیکاپ فورد F۱۰۰ مدل ۱۹۵۶

قیمت: ۲۴۲ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۵.۸ میلیارد تومان

وقتی به این پیکاپ نگاه می‌کنید کاملا خیره آن می‌شوید. ارتفاع پایین و رینگ های جذابی که برای آن در نظر گرفته به شدت آن را زیبا کرده است. این پیکاپ از پیشرانه ۵ لیتری همراه با دو توربوشارژ بهره می‌برد. این پیکاپ فورد در سال ۲۰۱۵ به قیمت ۲۴۲ هزار دلار در یک حراجی به فروش رسید.

وانت-حراجی۱۰

رتبه ۱

پیکاپ فورد F۱۰۰ شلبی مدل ۱۹۵۶

قیمت: ۴۵۰ هزار دلار

قیمت به پول ایران: ۱۰.۸ میلیارد تومان

این پیکاپ جزو گران ترین مدل هایی است که در یک حراجی به فروش رسیده است. شاسی، سیستم تعلیق و ترمزهای این پیکاپ شلبی کاملا به صورت دست ساز ساخته شده است. پیشرانه آن نیز از نوع ۵.۴ لیتری ۸ سیلندر است.

وانت-حراجی۱۱

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها