|
کدخبر: 182946

آخرین قیمت خودروهای سایپا در بازار +جدول

بازار سایپایی ها امروز رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرد و با این شرایط برخی از محصولات سایپا با رشد قیمت و برخی دیگر با ثبات قیمت در بازار عرضه شدند.

خودرو آخرین قیمت خودروهای سایپا در بازار +جدول

رشد قیمت پرطرفدارهای سایپا پس از چند روز ثبات از روز گذشته شکل گرفت و امروز نیز تداوم داشت. براساس رصد بازار خودرو امروز و از میان پرطرفدارهای این شرکت «کوییک معمولی» و «تیبا صندوقدار» در بازار افزایش قیمت داشتند.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

به گقته فعالان بازار خودرو طی هفته های اخیر و با توجه به انتظاراتی که در بازار به وجود آمده بود بازار سایپایی شکل ثبات به خود گرفتند، اما با طولانی شدن این روند و نوسان نرخ دلار بازار محصولات این شرکت تغییر شکل دادند و رشد قیمت را تجربه کرد.

علاوه بر ریز نوسان های نرخ دلار که رشد قیمت برخی از خودروهای داخلی را به همراه داشت، توقع انتظاری که در بازار به وجود آمده نیز بر این روند اثرگذار بوده است. در این خصوص می توان به طولانی شدن انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات و تعیین کابینه اشاره کرد که بر افزایشی شدن بازار خودرو اثرگذار بوده است. از سوی دیگر با وجود عدم تغییر قیمت ها، بازار این روزها سکوت و کور است و معامله در حد بسیار اندک صورت می گیرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده تیبا امروز «تیباصندوقدار» امروز با رشد قیمت یک میلیون تومانی در بازار ۱۳۰میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما با ارزیابی بازار می توان گفت، «تیبا۲» معمولی بدون تغییر امروز با قیمت ۱۳۸میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«کوییکR» نیز امروز تغییر قیمتی در بازار نداشت و با قیمت ۱۶۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. «کوییک معمولی» اما با افزایش یک میلیونی در بازار با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

 

سایپا 9

منبع: ​اقتصادنیوز
  • ازیتا ارسالی در

    تیبا دو خوشگلتر از بقیه هستش

ارسال نظر