|
کدخبر: 182845

زمان تولید انبوه محصول جدید سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به رشد ۱۵ درصدی تولید در در این گروه خودروسازی گفت: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه، ۱۰۰ هزار خودرو را تحویل مشتریان داده شده است.

خودرو زمان تولید انبوه محصول جدید سایپا

درمراسم تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی، گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو، بنیاد شهید و بانک مرکزی، سید جواد سلیمانی گفت: امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد رشد تولید داشتیم که نسبت به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت که ۱۰ درصد بوده، جلوتر است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: میزان تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته و تا پایان خردادماه، ۱۰۰ هزار خودرو را تحویل مشتریان داده ایم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و تنوع محصولات، خودروی اطلس به زودی رونمایی و در نیمه دوم سال تولید انبوه آن انجام می‌شود؛ هم زمان با این اتفاق خودروی شاهین اتوماتیک نیز رونمایی خواهد شد که قطعا این خودرو برای جانبازان عزیز بسیار مناسب است.

وی با بیان اینکه تولید انبوه خودروی آریا از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد، افزود: ۶۰ قطعه حساس خودرو تولید شده است که این امر منجر به صرفه جویی ۱۵۰ میلیون دلاری در مجموعه سایپا شده است.

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها