|
کدخبر: 181445

این خودروها به شدت طرفدار دارند!

وب‌سایت CarInsurance به تازگی تحقیق جدیدی را برای بررسی میزان محبوبیت خودروها در یوتیوب انجام داده است. این وب‌سایت اقدام به انتشار لیستی شامل ۵۳۲ خودرو و ۷۱ برند محبوب در این شبکه اجتماعی کرده است. نتایج این مطالعه نشان می‌دهند تسلا حضور پررنگی در بین محبوب‌ترین‌ها دارد.

خودرو این خودروها به شدت طرفدار دارند!

البته تسلا از نظر میزان فروش در رتبه اول قرار ندارد مخصوصاً اینکه نگاهی به آمار فروش مدل‌های پرچم‌دار مدل S و X می‌اندازیم این موضوع بیشتر به چشم می‌آید. البته تسلا مدل ۳ توانسته از نظر فروش رقبا را کنار بزند. همچنین این خودرو شانزدهمین خودروی پرفروش دنیا می‌باشد. نکته دیگر اینکه فروش مدل Y نیز در حال افزایش است.

همچنین به خوبی می‌دانیم که تقاضا برای محصولات تسلا بسیار بیشتر از ظرفیت تولید این شرکت است. قبلاً گفته شده این خودروساز ظرفیت فروش سه‌ماهه دوم خود را در همان ماه‌های ابتدایی سال پر کرده است. هم‌اکنون نیز شایعاتی درباره سولد اوت شدن تسلا مدل Y در پایان سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی به گوش می‌رسد.

یوتیوب-خودرو۱

خب یک خودرو برای اینکه فروش خوبی داشته باشد باید محبوب باشد نه؟ ضرورتاً خیر اما قطعاً محبوبیت بالا به فروش خوب کمک می‌کند. تسلا به‌صورت سنتی تبلیغ نمی‌کند بنابراین افزایش سر و صدا پیرامون محصولات این شرکت و افزایش محبوبیت برند و خودروهایش امری حیاتی است. خوشبختانه تسلا، طرفدارانش، مالکان محصولاتش و فعالان فضای مجازی به تبلیغ این برند کمک کرده‌اند و حتی اگر انتقادی نیز درباره این شرکت و محصولاتش صورت گرفته باشد بازهم باعث جلب‌توجه به خود برند شده است.

بی‌شک پوشش خبری و گفت‌وگوهای مجازی درباره تسلا به حد بالایی رسیده است. در بین ۱۰ خودروی محبوب یوتیوب ۴ خودرو ساخت تسلا هستند. آن‌گونه که انتظار می‌رفت تسلا مدل ۳ رتبه اول را در اختیار دارد. یکی از محصولاتی که حتی تولید نشده و حدس می‌زنید کدام خودروست رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

بله منظور ما نسل جدید تسلا رودستر است که بالاتر از خودروهای تولیدی در این لیست جای گرفته است؛ اما تسلا سایبرتراک کجاست؟ قطعاً انتظار داشتیم این پیکاپ را در لیست محبوب‌ترین‌های یوتیوب ببینیم.

یوتیوب-خودرو۲

تسلا همچنین در بین محبوب‌ترین برندهای یوتیوب رتبه دوم را دارد. تنها لامبورگینی است که رتبه بهتری داشته و میزان جست‌وجوی تسلا در این شبکه اجتماعی دو برابر برند محبوب بعدی یعنی فراری می‌باشد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها