|
کدخبر: 137752 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش نیوز:

پرطرفدارترین خودروها در یوتیوب + تصاویر

در حال حاضر یکی از معروف ترین جستجوگرها در اینترنت بعد از گوگل یوتیوب محسوب می شود که مردم وقت زیادی را در آن صرف می کنند. این قضیه مختص ماشین بازها هم هست. اما کدام خودروها در این سایت طرفدار بیشتری دارد؟

خودرو پرطرفدارترین خودروها در یوتیوب + تصاویر

روزانه ۵ میلیارد ویدئو در یوتیوب دیده می شود که آمار بسیار عجیب و زیادی در نوع خود محسوب می شود. این نکته را نیز می دانیم که قاعدتا بخشی از این ویدیوها مرتبط با دنیای جذاب خودرو است. در این میان برخی از ویدیوهای خودرویی بازدید بیشتری می خورد و مردم نسبت به یک سری مدل های خاص علاقه بیشتری نشان می دهند. بر همین اساس یک آمار جدید از خودروهای پرطرفدار در یوتیوب جمع آوری شده که دانستنش برای علاقه مندان به خودرو جالب خواهد بود. در ادامه به معرفی این خودروها می پردازیم. با گسترش نیوز همراه باشید. 

رتبه ۱۰ : نیسان جی تی آر

بازدیدکننده: ۳۳۳.۸ میلیون

جی-تی-آر

جی تی آر جزو آن دسته از خودروهایی است که ماشین بازان به شدت نسبت به آن علاقه دارند و به گودزیلا هم معروف است. این خودرو که همچنان تولید آن ادامه دارد توانسته مقام ۱۰ را در بین خودروهای پرطرفدار یوتیوب کسب کند

رتبه ۹: تویوتا لندکروزر

بازدیدکننده: ۳۱۷ میلیون

لندکروز

لندکروزر نه تنها در دنیا بلکه در کشور خودمان نیز به شدت طرفدار دارد. به نوعی می توان آن را یکی از مشهورترین شاسی بلندها دانست که همه به آن علاقه خاصی دارند. توانایی های آفرود در کنار ظاهر جذاب و قلدر لندکروزر باعث شده که این خودرو همچنان در بازارهای جهانی موفق باشد. این موفقیت به یوتیوب نیز سرایت کرده و مردم به شدت کلیپ های مرتبط با این خودرو را دنبال می کنند.

رتبه ۸: جیپ گرندچروکی

بازدیدکننده: ۳۸۰.۲ میلیون

گرندچروکی

علاقه مندان به شاسی بلند توجه خاصی به برند معروف آمریکایی یعنی جیپ دارند. این خودروساز توانسته با محصولات جذاب خود به خصوص در سگمنت شاسی بلند خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند. گرند چروکی نیز یکی از معروف ترین ساخته های این خودروساز است که به دلیل توان بالا مورد توجه قرار گرفته و معمولا مسابقه های زیادی بین این خودرو با سایر غول های این حوزه گذاشته می شود.

رتبه ۷: شورولت کامارو

بازدیدکننده: ۳۸۵.۶ میلیون

کامارو

خودروهای عضلانی آمریکایی از گذشته به شدت پرطرفدار بودند. یکی از معروف ها نیز در این حوزه شورولت کامارو است که توانسته بیننده زیادی را در یوتیوب نیز به سمت خود بکشاند. 

رتبه ۶: لندروور رنج روور

بازدیدکننده: ۳۹۶.۱ میلیون

لندروور

در میان خودروهای لوکس، محصولات شاسی بلند لندروور همیشه مورد توجه قرار داشته است. این خودروساز انگلیسی تبحر بالایی در ساخت شاسی بلندهای با کیفیت به خصوص در زمینه طراحی داخلی دارد و در عین حال توانایی آفرود را نیز به خریداران خود هدیه می دهد. 

رتبه ۵: بوگاتی شیرون

بازدیدکننده: ۳۹۶.۷ میلیون

شیورن

بوگاتی همیشه توانسته با اعداد و ارقام خاص به ویژه در زمینه سرعت و توان پیشرانه همه علاقه مندان این حوزه را متعجب کند. شیرون ۱۵۰۰ اسب بخاری نیز جزو محصولات اخیر این خودروساز محسوب می شود و کلیپ های زیادی از آن در فضای مجازی منتشر شد. با توجه به توان بالای این خودرو، ماشین بازان نیز علاقه زیادی به مشاهده کلیپ های آن در یوتیوب دارند.

رتبه ۴: کیا سلتوس

بازدیدکننده: ۴۱۱.۵ میلیون

سلتوس

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما یکی از کراس اوورهای جدید کیا توانسته رتبه چهارم در میزان بازدید یوتیوب را به خود اختصاص دهد. این خودرو خیلی جذاب نیست، توان بالایی هم ندارد و سریع هم نیست اما توانسته بوگاتی شیرون را در یوتیوب شکست دهد که در نوع خود جالب به نظر می رسد.

رتبه ۳: لندروور دیفندر

بازدیدکننده: ۴۲۲.۳ میلیون

دیفندر

لندروور دیفندر جزو یکی از معروف ترین شاسی بلندها محسوب می شود که قابلیت های آفرود آن مورد توجه است. بازگشت این خودرو بعد از سالیان دراز به چرخه تولید با ظاهری جدید و قابلیت های جذاب باعث شد طرفداران آن به شدت کلیپ ها را در یوتیوب دنبال کنند.

رتبه ۲: لامبورگینی هوراکان

بازدیدکننده: ۴۹۷ میلیون

هوراکان

در دنیای خودرو لامبورگینی جایگاه ویژه ای بین علاقه مندان دارد. این خودروساز ایتالیایی توانست با طراحی خاص خود و همچنین پیشرانه های قدرتمند نظر افراد را به سمت خود جذب کند. یکی از معروف ترین مدل های لامبورگینی نیز هوراکان است که طرفداران زیادی در یوتیوب دارد.

رتبه ۱: لامبورگینی اونتادور

بازدیدکننده: ۱.۰۸ میلیارد

اونتادور

مقام اول پربازدیدترین و معروف ترین خودرو در یوتیوب به لامبورگینی اونتادور رسیده است. این سوپرکار معروف از پیشرانه ۱۲ سیلندر بهره می برد که در کنار ظاهر خشن خود باعث شده طرفداران زیادی به دست آورد.

ارسال نظر