|
کدخبر: 178703

افزایش چشمگیر قیمت خودرو در بازار + آخرین جزییات

قیمت خودرو در بازار در مقایسه با ۲۰ روز پیش، ۲ تا ۹ میلیون تومان افزایش یافت. آمارهای ارائه شده در خصوص کاهش تولید خودرو در اردیبهشت ماه و همچنین تحولات نرخ ارز را می توان مهمترین عامل افزایش قیمت خودرو در این بازه زمانی به حساب آورد.

خودرو افزایش چشمگیر قیمت خودرو در بازار + آخرین جزییات

بررسی بازار خودرو نشان می دهد امروز قیمت خودرو هرچند نسبت به هفته گذشته با ثبات نسبی همراه است اما نرخ ها نسبت به ۲۰ روز پیش رشد ۲ تا ۹ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

از ۲۰ روز پیش تاکنون قیمت هر دستگاه پراید ۱۱۱ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۱۳۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ با رشد ۴ میلیون تومانی به ۱۱۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ با افزایش قیمت ۷ میلیون تومانی به قیمت ۲۱۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

در عین حال، قیمت تیبا ۲ با رینگ فولادی نیز ۸ میلیون تومان افزایش یافته و به ۱۳۷ میلیون تومان رسیده و تیبا صندوق دار نیز با رشد ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۲۷ میلیون تومان معامله می شود.

همچنین هر دستگاه پژو ۴۰۵ با رشد قیمت ۹ میلیون تومانی همراه شده و به قیمت ۱۹۸ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۲۵۸ میلیون تومان رسیده است.

در مورد قیمت هر دستگاه سمند LX مدل ۱۴۰۰ نیز باید به قیمت ۱۹۳ میلیون تومانی این خودرو در بازار اشاره کنیم. پژو پارس ۲۳۲ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار مدل V۸ با رشد قیمت ۲ میلیون تومانی معادل ۲۶۱ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک با افزایش قیمت ۹ میلیون تومانی نسبت به ۲۰ روز پیش، به قیمت ۳۹۷ میلیون تومان، دنا معمولی با رشد قیمت ۸ میلیون تومانی به قیمت ۲۷۵ میلیون تومان در بازار عرضه می شوند.

در عین حال، قیمت هایما اس۷ توربو نیز در بازار ۶۶۰ میلیون تومان است که تغییری نسبت به روزهای اخیر نداشته است.

در مورد قیمت هر دستگاه سایپا ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز باید به رشد قیمت ۲ میلیون تومانی این خودرو اشاره کنیم که در حال حاضر به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود. قیمت ساینا نیز با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۱۴۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۱۵۱ میلیون تومان و کیا سراتو ۲۰۰۰ آپشنال به ۷۸۵ میلیون تومان رسیده است. در بازار قیمت تندر ۹۰ مدل E۲ نیز معادل ۳۳۳ میلیون تومان، تندر پلاس اتوماتیک ۴۵۰ میلیون تومان و رانا ال ایکس ۲۰۲ میلیون تومان است.

منبع: فارس
  • همشهری ارسالی در

    فقط فقط و فقط تف بر این صنعت و مسئولینی که در افزایش قیمت ها دست ناپاک دارن

ارسال نظر