|
کدخبر: 177393

این خودرو ۲۳ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

مایباخ ۵۷S زناتک کوپه خودروی بسیار کمیابی است زیرا تنها هشت دستگاه از آن ساخته شد اما حالا یکی از این هشت دستگاه در هلند برای فروش گذاشته شده است.

خودرو این خودرو ۲۳ میلیارد تومان قیمت دارد + تصاویر

زناتک یک شرکت اتاق‌سازی آلمانی بود که تأیید دایملر را برای ساخت نسخه کوپه مایباخ ۵۷S دریافت کرد. در ابتدا قرار بود از این خودرو صد دستگاه ساخته شود اما نهایتاً تولید آن با ساخت فقط هشت دستگاه به پایان رسید. این نمونه‌ای که برای فروش گذاشته شده، در ابتدا توسط «ساموئل اتوئو»، فوتبالیست کامرونی سفارش داده شده و در ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰ به او تحویل داده شده است. این کوپه فوق لوکس تنها ۱۳.۵۰۰ کیلومتر کار کرده است.

این مایباخ کوپه در بیرون به رنگ مشکی بالتیک بوده و روی رینگ‌های نقره‌ای قرار گرفته است. در داخل خودرو نیز چرم سفیدرنگ صندلی‌ها، قسمت‌هایی از غربیلک فرمان، رو دری‌ها و بخش پایینی داشبورد را پوشانده است. ازجمله دیگر ویژگی‌های داخلی ۵۷S زناتک هم می‌توان به تریم فیبر کربنی روی کنسول مرکزی، سیستم صوتی Bose، ناوبری ماهواره‌ای، تلفن در جلو و عقب، میزهای تاشو، خنک‌کننده شامپاین و گرم‌کن، سردکن و تنظیم برقی صندلی‌ها اشاره کرد. روی سقف خودرو نیز سه آمپر نصب شده که به سرنشینان عقب ساعت، سرعت و دمای بیرون را نشان می‌دهد.

زیر کاپوت ۵۷S زناتک همان پیشرانه ۶ لیتری V۱۲ مایباخ قرار دارد که ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. گفته شده این خودرو در داخل و خارج کاملاً بی‌عیب و نقص بوده و با کتابچۀ اصلی مایباخ ارائه می‌شود؛ بنابراین تعجبی ندارد که مایباخ ۵۷S زناتک هرگز خودروی ارزانی نیست و ۷۹۵ هزار یورو معادل ۹۵۶ هزار دلار (حدودا ۲۳ میلیارد تومان) قیمت دارد.

زناتک-کوپه-3

زناتک-کوپه-2

منبع: پدال

ارسال نظر