|
کدخبر: 176627

اتفاق بی سابقه در بازار خودرو!

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت رکود ۷۰ درصد نمایشگاه‌‌های خودرو را تعطیل کرد و برخی از فعالان بازار به دلیل رکود حاکم بر این بازار تغییر کاربری دادند و نمایشگاه خود را تبدیل به فروشگاه زنجیره‌ای کردند!

خودرو اتفاق بی سابقه در بازار خودرو!

رکود سنگین در بازار خودرو و ممنوعیت طولانی مدت واردات خودرو تعطیلی ۷۰ درصدی نمایشگاه‌های خودرو را به دنبال داشته است.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اعلام این خبر گفت: قدرت خرید مردم در بازار خودرو به شدت کاهش داشته است و مشتریان از این بازار رویگردان شده‌اند و حالا بلاتکلیفی نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری هم به رکود در بازار خودرو دامن زده است و معاملات قفل شده است.

او ادامه داد: به دلیل کاهش معاملات برخی از فعالان بازار تغییر کاربری دادند و واحدهای صنفی خود را به فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجاره می‌دهند!

رئیس نمایشگاه‌داران خودرو درباره وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرو هم گفت: با وجود افزایش قیمت دلار، قیمت خودرو نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است و علت این است که عمده مردم پولی برای خرید خودرو ندارند.

منبع: تجارت نیوز
  • علی ارسالی در

    سلام فریاد ما رو به گوش این جماعت برسونی د و بهشون بگید تا زمانی که واردات خودرو آزاد نشه و مجبور باشیم ماشینها رو با دلا ر ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی بخریم همین آشه و همین کاسه و تا زمانیکه رقابتی نباشه ایرا نی بیچاره مجبوره ماشین چینی رو به قیمت م اشین آمریکایی و اروپایی بخره. انصاف همین ه؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها