|
کدخبر: 170000

قیمت روز خودروهای سایپا (۱۲ اردیبهشت) + جدول

محصولات پرطرفدار سایپا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بازار با افت ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار معامله شدند، تا به این طریق بازار خودروهای پرطرفدار این شرکت شاهد تداوم افت قیمت باشند.

خودرو قیمت روز خودروهای سایپا (۱۲ اردیبهشت) + جدول

تداوم افت قیمت دلار یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت محصولات سایپا برای دومین روز در هفته جاری را به آن نسبت می دهند، روندی که فعالان این بخش معتقدند در صورت تدوام نزولی شدن قیمت دلار شاهد افت بیشتر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیباصندوقدار» امروز با افتی دو میلیونی بیشترین افت قیمت را در بازار به خود اختصاص داده و با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان معامله شد.

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است سایر محصولات این شرکت با افت یک میلیون تومانی در بازار معامله شده اند. براساس رصد بازار خودرو امروز «کوییکR » با ۱۵۳ و «کوییک معمولی» نیز به ۱۴۶ میلیون تومان در بازار رسید.

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا ۲ این خانواده نیز امروز در بازار با قیمت ۱۳۱ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

سایپا+جدول

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها