|
کدخبر: 167190 شروین اشیدری

عاشقان رنو این خبر را باز نکنند! / فاجعه خودروساز فرانسوی

رنو از جمله برندهایی است که طرفداران زیادی نه تنها در جهان بلکه در ایران دارد. اما این خودروساز آنچنان در طراحی های خارجی به خصوص در زمان قدیم ماهر نبود.

خودرو عاشقان رنو این خبر را باز نکنند! / فاجعه خودروساز فرانسوی

زیبا بودن خودرو یکی از اصلی ترین عوامل در انتخاب و خرید است. در طول تاریخ رقابت سنگینی بین خودروسازان در ساخت محصولات زیبا و با مشخصات قابل قبول وجود داشته و این رقابت همچنان نیز ادامه دارد. اما برخی از خودروسازان به نظر می‌رسد که مسیر را کاملا برعکس طی کردند.

رنو از جمله خودروسازانی است که محصولات زشت کم ندارد. حال در ادامه قصد داریم یکی از زشت ترین محصولات این خودروساز را به شما نشان دهیم.

رنو آوان تایم خودرویی است که در سال ۲۰۰۱ الی ۲۰۰۳ به تولید رسید. این خودرو در سگمنت محصولات گرندتورر قرار دارد و ظاهر آن کاملا شما را متعجب می‌کند. از نظر رنو ساخت خودرویی با این شکل و شمایل و به صورت دو در ممکن است افراد زیادی را برای خرید به سمت خود جلب کند. اما چنین اتفاقی رخ نداد و تنها ۸ هزار دستگاه از این خودرو طی دو سال فروش رفت. حتی رنو نیز بعدها قبول کرد که ساخت این خودرو شبیه به یک فاجعه بود.

آوانتایم۲

اگر بخواهیم به مشخصات اون تایم نیز اشاره کنیم باید گفت که این خودرو با سه پیشرانه در نوع های ۲ و ۳ لیتری بنزینی و ۲.۲ لیتری توربو دیزل عرضه شد. همچنین گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک قابل انتخاب بود.

لازم به ذکر است که automobilemag نیز آوان تایم را در بین زشت ترین خودروهای تاریخ قرار داده است.

آوانتایم۳

نظر شما درباره طراحی های محصولات رنو چیست؟ با ما و سایر خوانندگان گسترش نیوز در میان بگذارید

  • رضا ارسالی در

    اگه این خودرو در ایران بود میلیون ها دست گاه از این خودرو فروش می رفت
    الآن من خریدارش بودم
    از لگن های سایپا و ایران خودرو خیلی بهتره

  • ناشناس ارسالی در

    ما زشت دوست داریم اینارو بدین به من....

ارسال نظر