|
کدخبر: 152008

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو:

«تارا» منجی و پیشران صنعت خودروی کشور است

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در مراسم افتتاح خط تولید بوستر ترمز خودروی تارا، گفت: امروز محصولی به نام تارا در کشور داریم که نجات دهنده صنعت خودرو و پیشران ما شده است.

خودرو «تارا» منجی و پیشران صنعت خودروی کشور است

مازیار بیگلو با بیان این‌که امروز طرحی نو در انداختیم، خطاب به وزیر صمت افزود: برخلاف همیشه که دغدغه خاطر شما بودیم، امروز سعی کردیم آرامش خاطر شما را فراهم آوریم و بگوییم که صنعت خودروسازی و قطعه سازی دوران سخت تحریم ها را با حمایت وزارت صمت و مجلس شورای اسلامی گذرانده است.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با بیان این‌که ما قطعه سازان در کنار مردم که ولی نعمتان و مشتریان ما هستند، در خط مقدم جنگ اقتصادی ایستاده ایم، اظهار کرد: روزی که تحریم ها آغاز شد، همه تصور می کردند که عمر صنعت قطعه سازی و خودروسازی کشور به یک ماه هم نمی رسد. امروز دو سال سخت را گذرانده ایم و خودرو را به تیراژ خوبی رسانده ایم.

قائم مقام شرکت آذین تنه، هم چنین عنوان کرد: اگر همت و تصمیم نهایی گرفته شود و وضعیت قیمت گذاری صنعت خودرو یک بار برای همیشه روشن شود، ما خیلی بهتر از این کار خواهیم کرد و هر سال شاهد خواهیم بود که خودروی تارای دیگری در این کشور تولید می‌شود و مردم را راضی نگه می‌دارد.

گفتنی است، امروز خط تولید بوستر ترمز محصول تارا با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در شرکت آذین تنه به بهره برداری رسید

 

منبع: ایکوپرس

ارسال نظر