|
کدخبر: 151403

مراحل دریافت نوبت اینترنتی معاینه فنی + جزئیات

مقدم گفت: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به انکه خودروهای تولید داخل سال ۹۵ از سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد هر چه سریعتر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند و مراجعه به مراکز را به انتهای امسال و یا ابتدای سال آینده موکول نکنند.

خودرو مراحل دریافت نوبت اینترنتی معاینه فنی + جزئیات

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران اعلام کرد: ‌با هدف تسهیل در امکان دسترسی به سامانه نوبت دهی اینترنتی، تجمیع خدمات الکترونیکی شهرداری تهران و افزایش قابلیت سامانه تهران من امکان اخذ نوبت معاینه فنی در این سامانه فراهم شد.

حسین مقدم روز دوشنبه در این باره گفت: در پوشش کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران این ستاد نسبت به بروزرسانی و امکان اخذ نوبت معاینه فنی از طریق سامانه تهران من با استفاده از دانش تخصصی سازمان فاوا شهرداری تهران اقدام کرده و شهروندان می‌توانند به سهولت نسبت به تعیین وقت در مرکز مورد نظر و پرداخت هزینه معاینه فنی با موجودی شارژ شده در کیف پول شهروندی اقدام کنند.

وی افزود: ‌دسترسی به این سامانه هم به صورت مستقل از طریق تهران من my.tehran.ir و هم از طریق سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection. tehran.ir امکان‌پذیر است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: درحال‌حاضر روزانه پنج هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده و وضعیت مراجعات و توزیع آن در شرایط عادی قرار دارد و تقریبا کلیه مراکز فاقد صف انتظار هستند.

وی اظهارکرد: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به انکه خودروهای تولید داخل سال ۹۵ از سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد هر چه سریعتر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند و مراجعه به مراکز را به انتهای امسال و یا ابتدای سال آینده موکول نکنند.

مقدم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر افزود: به مناسبت گرامیداشت این ایام با رویکرد اهمیت انجام معاینه فنی در کاهش آلودگی هوا، حمایت از رانندگان محترم تاکسی و تشویق و ترغیب ایشان به استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی شهر تهران با تدبیر معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مشارکت ستاد معاینه فنی و سازمان تاکسیرانی در تامین هزینه‌های آن، مراجعه اول معاینه فنی تاکسی‌ها در این ایام در کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران به استثناء واحد‌های سیار معاینه فنی به صورت رایگان انجام می‌شود و رانندگان دارای پروانه تاکسیرانی معتبر می‌توانند از این خدمات ویژه در این ایام استفاده کنند.

به گفته وی، طرح رایگان از ۲۹ دی ماه آغاز شده که با توجه به استقبال خوب رانندگان تاکسی و افزایش مراجعات تاکسی به مراکز معاینه فنی اجرای این طرح تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شده که البته تاکید می‌شود در ایام سال نیز معاینه فنی خودروهای تاکسی با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود، همچنین جهت تسهیل در ارائه خدمات به رانندگان و به حداقل رساندن زمان معطلی، این خودروها در سه مرکز منتخب الغدیر، شقایق و چمران به صورت ویژه در خارج از نوبت پذیرش می‌شوند و همچنین یک خط مختص این خودروها در این ایام پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر