|
کدخبر: 138297 شروین اشیدری

قیمت های نجومی در بازار لوازم خودرو / سپر تیوولی ۱۰.۵ میلیون تومان!

وضعیت بازار لوازم یدکی خودرو به خصوص برای خودروهای وارداتی آشفته به نظر می رسد و آنطور که مشخص است قیمت برخی اقلام به شدت بالا اعلام می شود.

خودرو قیمت های نجومی در بازار لوازم خودرو / سپر تیوولی ۱۰.۵ میلیون تومان!

این روزها صحبت درباره وضعیت قیمت ها در بازار خودرو زیاد است اما شرایط در بازار لوازم یدکی و قطعات به چه صورت است؟

یکی از لوازم خودرو که باید همیشه در دسترس باشد سپر جلو و عقب است. صاحبان خودرو در صورت تصادف یا ایجاد خط و رنگ رفتگی سپر خودرویشان گاهی اوقات مجبور به تعویض سپر می شوند. آنطور که بررسی ها نشان می دهد قیمت سپر برای بعضی از خودروهای موجود در بازار به خصوص آن هایی که وارداتی هستند بسیار بالاست.

قیمت ها برای مدل های خارجی به طور متوسط بین ۱ الی ۲ میلیون تومان است. برای خودروهای داخلی نیز معمولا سپر با قیمت زیر ۱ میلیون تومان یافت می شود. در این میان اعداد و ارقام عجیبی نیز به چشم می خورد. به عنوان مثال قیمت سپر خودروی وارداتی سانگ یانگ تیوولی حدود ۱۰.۵ میلیون تومان اعلام می شود که بسیار قیمت بالایی است.

سپر1

سپر2

سپر3

سپر5

آنطور که مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، پیش از این به گسترش نیوز گفته بود واردات قطعات خودرو تقریبا انجام نمی شود. همین عامل نیز باعث شده که نمایندگی ها نیز در خدمات دهی به خودروها دچار مشکل شوند.

مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو نیز در خصوص وضعیت بازار لوازم یدکی گفته بود: قطعه به دلیل این که واردات نداریم کمیاب شده است. در رابطه با خودروهایی که ساخت خارج هستند کمبود قطعه داریم مخصوصا آن هایی که تعدادشان در ایران کم است شرایط خوبی نداریم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها