|
کدخبر: 137155

اختصاصی گسترش نیوز:

اجاره آمبولانس برای دور دور شبانه؛ شایعه یا واقعیت؟

با وجود محدودیت های جدید کرونایی امکان تردد در ساعت ۹ شب تا ۴ صبح با خودروهای شخصی وجود ندارد. اما ممکن است برخی افراد راه هایی برای دور زدن این محدودیت در پیش بگیرند.

خودرو اجاره آمبولانس برای دور دور شبانه؛ شایعه یا واقعیت؟

با توجه به افزایش شیوع کرونا از اول آذرماه محدودیت هایی در زمینه تعطیلی مشاغل غیر ضروری در نظر گرفته شد. اما در خصوص خودروها هم اجازه سفر به شهرهای مختلف داده نمی شود همچنین در داخل شهر هم تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع است. این کار باعث شده میزان رفت و آمدها به شدت کاهش پیدا کند البته جریمه ۲۰۰ هزار تومانی عامل اصلی و نگه دارنده در این زمینه بود.

با وجود تمام این محدودیت ها نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای دنیا هم که وارد قرنطینه به شکل های مختلف شده اند یک سری از افراد سعی دارند این محدودیت ها را دور بزنند. معمولا از ساعت ۹ شب به بعد برخی از افراد برای تفریح یا به نوعی دور دور با خودروهایشان در خیابان ها تردد می کردند که حال دیگر این امکان وجود ندارد مگر این که بیخیال ۲۰۰ هزار تومان جریمه شوند!

بنا بر گزارش برخی کاربران و مخاطبان گسترش نیوز  بعضی از افراد نسبت به اجاره آمبولانس بدون راننده برای فرار از محدودیت ها اقدام می کنند. هنوز صحت این خبر مشخص نیست. اما با این وجود احتمال دارد با توجه به این که تردد آمبولانس ها در شهر و در هر زمان شبانه روز آزاد است از آن به عنوان یک راه فرار از محدودیت ها استفاده شود.
رسانه گسترش نیوز آماده انتشار هر گونه خبر تکمیلی در خصوص این خبر است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر