|
کدخبر: 136977

پیش بینی قیمت شاهین در بازار خودرو

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو می‌گوید: شاهین خودرو به‌روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده اما ممکن است این خودرو در کارخانه با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به مردم عرضه شود اما قیمت این خودرو در بازار احتمالا معادل قیمت خودرو پژو ۲۰۰۸ است.

خودرو پیش بینی قیمت شاهین در بازار خودرو

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، قیمت شاهین در بازار آزاد هم قیمت پژو ۲۰۰۸ است؛ این در حالی که ممکن است قیمت شاهین از محل کارخانه بالای ۲۰۰ میلیون تومان برای مردم تمام شود.

قیمت شاهین در حالی از سوی فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌شود که این خودرو زمستان امسال به بازار می‌رسد.

سایپایی‌ها هنوز قیمت مشخصی را برای این خودرو تعیین نکرده‌اند. آنچه مشخص است ظاهرا این شرکت سعی دارد تا براساس قیمت روز بازار نسبت به قیمت‌گذاری شاهین اقدام کنند.

شاهین امسال در دو نوبت و با دو قیمت کاملا متفاوت پیش‌فروش شد. در اولین مرحله از قرعه‌کشی این خودرو با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومانی پیش فروش شد، اما در مرحله دوم پیش‌فروش مبلغ پیش پرداخت شاهین، جهش قابل توجهی داشت و به ۱۳۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در واقع قیمت شاهین در پیش فروش آبان (مرحله دوم پیش فروش) نسبت پیش فروش این خودرو در خرداد ماه ۸۰ درصد رشد داشته است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، شاهین خودرو به‌روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده اما ممکن است این خودرو در کارخانه با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به مردم عرضه شود و قیمت این خودرو در بازار خودرو هم اندازه خودرو پژو ۲۰۰۸ است.

نعمت‌الله کاشانی‌نسب درباره وضعیت بازار خودرو گفت: با تعطیلی دو هفته‌ای تهران در بازار خودرو عملا خرید و فروشی نمی‌شود و معاملات خودرو در فضای مجازی انجام می‌شود.

قیمت شاهین بالای ۲۰۰ میلیون تومان است

فیروز نادری، یک فعال بازار خودرو با تائید صحبت‌های نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: چنانچه شاهین زمستان وارد بازار شود قیمت این خودرو بالای ۲۰۰ میلیون تومان آب می‌خورد. همچنین پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو در بازار آزاد هم قیمت پژو ۲۰۰۸ است.

فعالان بازار خودرو در حالی قیمت شاهین را هم قیمت پژو ۲۰۰۸ می‌دانند که در حال حاضر این خودرو در بازار آزاد تا ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. با این حال باید منتظر عملکرد خودروسازان در نحوه تولید این خودرو و عرضه آن به بازار بود.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    اون کارشناسی که میگه شاهین با موتور تیبا ۴۰۰ ملیون ارزش داره خیلی بی انصافه کارش ناس نیست شاهین قیمت واقعی ش همون ۲۵ میلو ن هم زیادیشه

  • ناشناس ارسالی در

    انشاالله با آزاد شدن واردات خودرو با نصف پول خودروهای داخلی ماشین خارجی میخریم ب ا کیفیت و استاندارد از دست دزدها هم خلاص میشیم

  • ناشناس ارسالی در

    تولیدات آشغال خودتونه سه یه بار گرون میک نید بخدا مردم جون کندن پول جور کردن سود پولهایی هم که از بندگان خدا گرفتین متناس ب با قیمت های گزاف خودتون گرون کنید پس ا نصافتان سوخته از خدا بی خبرها

  • هادی ارسالی در

    خاک تو سراون کارشناس بشه معلوم که جیره خ ر سایپای،وگرنه اگه یک خرده غیرت داشت این ادعای الکی رو مطرح نمی‌کرد دزدآب کثیف

ارسال نظر