|
کدخبر: 106846 شروین اشیدری

گسترش‌نیوز گزارش می‌دهد:

مشخصات پروژه k۱۳۲ از زبان مدیرعامل ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو در نشست خبری پروژه k۱۳۲ به ارائه توضیحاتی در خصوص این خودرو پرداخت.

خودرو مشخصات پروژه k۱۳۲ از زبان مدیرعامل ایران خودرو

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران‌خودرو گفت: این جماعت رونق تولید را در سالو۹۸ معنا کردند و در ۵ ماه پایانی ۲ برابر خودرو تولید و تجاری کردیم. جهش تولید نیز در ۳ ماه اول معنا کردند و تولید ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو و افزایش ۲۵ درصدصدی تولید داشتیم. لازم به ذکر است که در تحویل ۵۵ درصد رشد داشتیم.

وی ادامه داد: امروز پروژه K۱۳۲ با بیش از ۹۰ درصد داخلی‌سازی به سرانجام رسیده است. ما تولید خودرویی را در کشور نداشتیم که به این میزان داخلی‌سازی رسیده باشد. این نکته را نیز باید گفت که تعهدات معوق به ۶۲ هزار دستگاه کاهش یافته است. تعهدات یک سری از خودروها نیز تعهدات به صفر رسیده است.

مقیمی افزود: این خودرو آینده دیگری نیز دارد و به زودی نمونه کراس‌اوور را رونمایی خواهیم کرد. همچنین ما تمرکز خود را بر توسعه پلتفرم و پیشرانه‌ها گذاشته‌ایم. این نکته را باید گفت که توانستیم استانداردهای یورو ۵ را پاس کنیم. در خصوص کاهش مصرف سوخت هم سبک‌سازی و هم بحث‌های آیرودینامیک و برقی‌سازی در حال پیش رفتن هستیم.

وی در ادامه اشاره کرد: این خودرو با گیربکس ۶ سرعت ساخت داخل به بازار عرضه می‌شود و در آینده نیز گیربکس اتوماتیک برای آن خواهیم داشت. ما برنامه داریم تا پایان سال ۱۰۰۰ دستگاه از این خودرو را به بازار عرضه کنیم.

 

  • منیژه ارسالی در

    خدایی یه دونه از این ماشین هم به من بدید مگه ما دل نداریم تمام دارایی ما یه موتو ر هست هر چی تا امروز تلاش کردیم نتوانستم یه ماشین ثبت نام کنم اخه همش شده دلال ب ازی پول میگیرن وثبت نام میکنن خدایی یه د ونه از این ماشین هم به من بدید پیش خدا گ م نمیشه

  • ناشناس ارسالی در

    اگر وجدان درست شود همه چیز درست می‌شود بگو یاحق اگر دل داری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها