|
کدخبر: 104583

تولید خودروهای جدید شاسی بلند در ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو خراسان توقف تولید خودروی ۴۰۵ با موتور XU۷ را گامی در جهت توسعه محصولات این شرکت به سطح استاندارد یورو۵ عنوان و تصریح کرد: زیرساخت‌های فنی و مهندسی در ایران خودرو خراسان زمینه را برای تولید خودروهای جدید فراهم کرده است.

خودرو تولید خودروهای جدید شاسی بلند در ایران خودرو

بیژن زاهدی فرد گفت: سایت ایران خودرو خراسان با توجه به تجربه تولید محصولات مختلف، دارای زیرساخت‌های فنی و مهندسی مناسبی برای تولید خودروهای جدید سدان و SUV است.

وی با بیان این که ایران‌خودرو خراسان در سال‌های اخیر شرایط مناسبی برای افزایش تیراژ تولید پژو ۴۰۵ ایجاد کرده تصریح کرد: این سایت تولیدی موفق شد با ارتقای کیفیت این خودرو کارنامه مطلوبی را ارائه کند اما ضرورت اجرای استاندارد یورو ۵ سبب جایگزینی خط تولید این محصول با خودروی پژو پارس شد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان خاطرنشان کرد: در امسال تولید هفتاد هزار پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس با موتور تی.یو.۵ در دستور کار قرار دارد که افزون بر آن ۴۰ هزار خودروی پارس نیز تولید خواهد شد. تولید ۲۰هزار دستگاه هایما از مدل‌های اس ۵ و اس ۷ نیز پیش‌بینی شده است.

وی از افزایش تعداد تولید روزانه پژو پارس از ۵۰ به ۲۰۰ دستگاه در امسال خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به دنبال جایگزینی محصول جدید سدان با خودروی ۴۰۵ جی.ال.ایکس هستیم.

زاهدی فرد افزود: ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای تولید خودروهای جدید شاسی بلند از سوی معاونت مهندسی گروه صنعتی ایران خودرو در ایران خودرو خراسان در دستور کار قرار دارد.

وی ارتقای ستاره‌های کیفیت محصولات این سایت تولیدی را از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای برشمرد و گفت: ارتقای هایما اس۵ به چهار ستاره و اس۷ به پنج ستاره در امسال برنامه‌ریزی شده است.

زاهدی فرد تولید و تامین ۲۵ درصد از نیاز بازار به خودروی شاسی بلند در سایت ایران خودرو خراسان را از اهداف پیش روی این شرکت دانست و تصریح کرد: این شرکت قادر به تولید روزانه ۱۲۰دستگاه هایما است که در ماه‌های پایانی امسال به رقم ۲۴۰ دستگاه افزایش خواهد یافت. این عدد در سال ۹۳ تنها ۸ دستگاه بود. درحال‌حاضر سالن رنگ مخصوص خودروهای شاسی بلند نیز در این شرکت راه‌اندازی شده است.

 

منبع: ایکو پرس
  • محمد ارسالی در

    حالمون به هم می خوره از خودرو چینی یا خودرو ایرانی لگن هم باشه سوار میشیم یا خودروهای مطرح دنیا منتها به روز هم باشه خوبه نه خودروهای ده بیست سال پیش که تو ایران هم هنوز در حال مونتاژ هستند

  • حسین زاهدان ارسالی در

    ۴۰۵ که رنگشون میرفت کدرمیشدکجاش ستاره به ش دادن

  • ارابه مرگ ارسالی در

    متاسفانه خودروهای ما اصلا اصالت ندارند.< br /> فکر کنم به هزینه روی چین بهتره از ماشین های کره یا ژاپن الگوبرداری کنیم خی لی بهتر باشه.

  • مهدی ارسالی در

    بوگاتی ایران خودرو،،،،

  • ناشناس ارسالی در

    تولید خود رو های جدید داخلی خیلی خوبست اگر اقامتی بدست مردم برسد که توان خرید باشد

  • عبدالمجید فتحی ارسالی در

    حداقل دوکلاهبرداری در روز روشن توسط وزار ت صنعت را باید به آقای روحانی و وزیر مرب وطه و جناب آقای رییسی وقوه قضاییه باید ت بریک گفت اولین آن را خود حدس میزنید و دو مین که همین دو روز اتفاق افتاد دیگر خیلی جالب است 45هزار خودرو پیش فروش میشود که میانگین پیش پرداخت آن اگر 40میلیون توما ن باشد میشود هزار و هشتصد میلیارد تومان که کمترین بهره آن درسال حدود سیصد میلیار د تومان میشود که وزارت صنعت روز روشن وبا اطلاع کلیه ارگانهای بظاهر حافظ حقوق مرد م از جیب مردم اختلاس میکند و هیچ کس هم ن می‌گوید چرا؟ آقایان نمایندگان مجلس که با اعتمادی ای همین مردم انتخاب شدید شما چر ا یکنفرتان جرات اعتراض طلبتان حداقل مطر ح نمیکنید من یکی امیدم فقط به رهبر عزیزم امام خامنه ای است که با ورود خود جلوی ا ین کلاه‌برداری‌های بی شرمانه را بگیرند و به آقایان عرض میکنم بترسید از روزی که ج ان مردم به لبشان برسد که البته خیلی سال است رسیده فقط بخاطر نجابت و صبر خود دم ب رنمی اورندبترسیداز روزی که دورنیست

  • ناشناس ارسالی در

    اخه‌شمایک‌‌راهرونیمتری‌بروی‌ملت‌برای.انت خاب‌وسیله‌قراردادید‌همش‌بااین
    صداو سیماوجاده‌یکطرفه‌تبلیغ‌میکندشماخودتان‌از این‌شیوه‌خبرسازی‌خسته.نشدیددرسته‌مجبورید ولی‌وجدانا
    یادتان‌باشدکه‌حقوق‌شماا زمالیات‌و
    بیت‌‌الاماله‌خودتان‌ازاد باشیدهمین
    خودروهای‌داخلی.راکه‌هررو زهم‌گران
    میکنندسوارمیشن‌اگرحق‌انتخ اب‌داشتید

  • اسماعیل ارسالی در

    همه دنیاروبه پیشرفتن خودروهاشون ولی مابا یدپرایدبیست سال پیش روبای به بیست مدل در بیاریم لطف کنیدخودروهای باکیفیتی واردباز ارکنید

  • ناشناس ارسالی در

    اشتباه کردن جلوی تولید پژو 405 رو گرفتن. .فقط یک ایراد داشت که اونم بایکبار جوش آ وردن واشرسرسیلندر میسوزوند اگه اونم ایرا دشو میگرفتن حرف نداشت..واقعا ماشین محکم و سرعتییه..

  • ناشناس ارسالی در

    تا زمانی که خودرو بصورت آزاد وارد نشه این آشغال سازها کیفیت که بالا نمی برند فقط فکر جیب خودشان هستند کار نماینده مجلس شراکت با کلاه برداری است نه گرفتن حق مردم نمونه نماینده زنجان فریدون احمدی و ......
    اگه این خودرو سازها از این محصولاتشآن میتوننند با این قیمت صادر کنند اصلا برا مردم نفروشند مردم تا پایان سال محصول از این کلاه بردار نمی خرند .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها