|
کدخبر: 104819

افزایش تقاضای گروه خودرویی در بورس امروز (۲۷ خرداد ۹۹)

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱۰ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزارتایی شد که بیشترین تاثیر را در این رشد نماد «خودرو» داشت.

خودرو افزایش تقاضای گروه خودرویی در بورس امروز (۲۷ خرداد ۹۹)

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۹ هزار واحدی شروعی سیز را به ثبت رساند. معاملات امروز بازار در حالی آغاز شده که اختلال در هسته معاملاتی کاملا مشهود بوده و به روزرسانی تابلو قیمت و ثبت سفارش در کارگزاری‌ها با مشکلات فراوانی مواجه است.

پس از گذشت ۵۰ دقیقه از آغاز بورس، بیش از ۵۱۴ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. در میان نمادهای بورسی یه نماد خودرو، وپاسار و وتجارت بیشترین تاثیر مثبت را داشتند و دو غول بورسی فولاد و فملی با معامله در محدوده منفی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

در معاملات فرابورسی نیز دو نماد فرابورس و دی عملکرد مثبتی داشته و ذوب و شاوان نیز تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشته‌اند. ارزش معاملات در این بازار حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

معاملات امروز در حالی پیگیری می‌شود که گروه‌های خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا مواجه شده و بیشتر نمادهای این گروه با صف خرید همراه هستند. در گروه فلزات اساسی و پالایشی اما فشار عرضه بیش از تقاضا بوده و معاملات نمادهای این گروه بیشتر متعادل دنبال می‌شود.

با توجه به تعطیلی فردا، امروز آخرین روز کاری بورس در این هفته خواهد بود و شنبه هفته آینده معاملات بورس در بهار امسال پایان می‌رسد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها