|
کدخبر: 103731

نتیجه بازگشت ایران خودرو به بورس

ایران خودرو بعد از بازگشایی نماد، درباره زمان عرضه بلوک ۹ درصدی بانک پارسیان، عدم در دستور کار بودن عرضه سرمایه‌گذاری سمند و... توضیح داد.

بورس نتیجه بازگشت ایران خودرو به بورس

ایران خودرو در حالی به دلیل بازدهی مثبت بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام از ۱۸ خرداد با توقف نماد روبه‌رو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی بود که بورس تهران با توجه به درخواست افشای اطلاعات مهم اعلام کرد: به رغم پیگیری ها، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر ارائه نشده است. از این رو به استفاده‌کنندگان توصیه می‌شود این موضوع را در تصمیم گیری‌های لحاظ کنند.

به این ترتیب، امروز در ساعت پایانی معاملات امروز نماد "خودرو" با افزایش ۳۰ درصدی قیمت در ۲۳۵.۵ تومانی بازگشایی شد و با اثر ۴۰۵۷ واحدی، بیشترین تاثیر مثبت را در بین شرکت‌ها بر شاخص گذاشت که با رشد ۳۵ هزار و ۵۵۹ واحدی به کانال یک میلیون ۱۵۳ هزارتایی رسیده است.

در این میان، ایران خودرو پس از بازگشایی نماد با صف فروش بیش از ۴۲۱ میلیونی روبه‌رو و در نهایت با داد و ستد ۲.۲ میلیارد سهم به تعادل رسید و ۳۲ هزار و ۹۷۵ نفر خریدار و ۱۵ هزار و ۱۲۸ نفر نیز به فروش این سهم مبادرت کردند.

براساس این گزارش، شهاب‌الدین شمس معاون اقتصادی "خودرو" پس از هشدار بورس مبنی بر عدم افشای اطلاعات درباره نرخ ارز وارداتی، تداوم فروش خودرو به روش قرعه کشی در سال ۹۹، اجرای شرایط پیش فروش یکساله برخی از محصولات، با بررسی پذیرش و عرضه اولیه تعدادی از شرکت‌های زیر مجموعه، اقدامات در دست اجرا برای کاهش زیان انباشته اقدامات در دست اجرا برای کاهش زیان انباشته، پیش‌بینی نرخ تامین مالی پس از افزایش سرمایه پیش‌بینی نرخ تامین مالی پس از افزایش سرمایه، میزان تامین قطعات ماشین‌آلات خط تولید، میزان واردات تامین قطعات ماشین‌آلات خط تولید، محل تامین تایرهای خودروهای ساخت شرکت، برنامه فروش دارایی‌ها و اموال مازاد، زمان عرضه سهام زمان عرضه بلوک ۹ درصدی بانک پارسیان، عدم در دستور کار بودن برنامه عرضه اولیه سهام سرمایه‌گذاری سمند، میزان تعهدات باقی مانده در اعطای خودرو به مشتریان توضیح داد که می‌توان اینجا مشاهده کرد.

 

منبع: بورس پرس
  • علی اکبر خانلرلو ارسالی در

    سلام خسته نباشید ضمن توفق برای شما عزیزا ن محبت فرمایید در هر ثمره هر مجمع که شام ل افزایش ویا غیره را بصورت مکتب از طریق اسامی در اختیار سهامدار ازطریق اس ام اس ویا واتساپ ارسال فرمائید ، چراکه سایت و اقعا وقت گیر، سپاس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها