|
کدخبر: 102833 شروین اشیدری

اختصاصی گسترش‌نیوز:

قرعه کشی خودروهای سایپا امروز انجام می‌شود + جزئیات

روز گذشته قرعه کشی محصولات ایران خودرو انجام شد و امروز نوبت سایپا است.

خودرو قرعه کشی خودروهای سایپا امروز انجام می‌شود + جزئیات

دیروز ایران خودرو طی مراسمی قرعه کشی محصولات خود را انجام داد و نتایج نیز ساعت ۱ ظهر اعلام شد. طی این قرعه کشی معلوم شد که ۱۵ هزار خودرو به دست چه کسانی می‌رسد. حال امروز ۱۸ خرداد قرار است قرعه کشی محصولات سایپا انجام شود.

لازم به ذکر است که خبرنگار گسترش‌نیوز امروز در مراسم قرعه کشی محصولات سایپا حضور دارد و سعی می‌کنیم در سریع ترین زمان ممکن نتایج را به دست مخاطبان برسانیم. این قرعه کشی ساعت ۱۰ انجام خواهد شد پس همواره گسترش‌نیوز را دنبال کنید.

جزئیات قرعه کشی از زبان مدیر عامل سایپا

سید جواد سلیمانی درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا ۱۴ خردادماه به صورت ۲۴ساعته ادامه داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهادها بسته شد.

وی با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آنها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز ۱۸ خردادماه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل گروه سایپا اظهارداشت: قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

شروع دور جدید فروش سایپا از امروز

علاوه بر این که قرعه کشی محصولات سایپا امروز انجام می‌شود؛ دور جدید فروش نیز از ساعت ۱۴ امروز آغاز خواهد شد.

در این طرح که به‌مدت سه روز و تا سه‌شنبه ۲۰ خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

متقاضیانی که قبلا جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین در این طرح نیز تمام محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

اگر تعداد ثبت نام ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه‌کشی تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و ایران‌خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش‌فروش را نخواهند داشت.

عرضه ۳ محصول جدید

مجید باقری، قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش نیز گفته است: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو شاهین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از فردا یکشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: به جز «شاهین» دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و «کوییک S» نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.

به گفته وی به این ترتیب از مجموع ۹ محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، طرح پیش‌فروش، مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات، در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.

  • بی نام ارسالی در

    عجب کلکی دوباره این سایپا و ایران خودرو ودولت سوار کردن دوباره دست سه بدبخت کنند ه ی مردم تو یه کاسه ست تا دوباره خون مرد می که واقعا ماشین ندارن و نیازمند یه ماش ین هستن را تو کاسه کنه بعدشم پولشو علی ا لحساب میگیره با پول مردم کار میکنن میلیا ردها دلار پول به جیب میزنن اونوقت یه ماش ین با هزاران مشکل فنی تحویل مردم بدبخت م یدن عجب حرومزاده هایی هستید

  • بهنام پریور ارسالی در

    پژو

  • بهنام پریور ارسالی در

    بهنام

  • ناشناس ارسالی در

    ما که برنده نشدیم پس یه فکری به حال افرا د ضعیف باشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها