|
کدخبر: 100866

اختصاصی گسترش‌نیوز:

شروع فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا از امروز + شیوه ثبت‌ نام

پیش ثبت‌نام دو خودروساز ایران خودرو و سایپا از روز چهارم خرداد ماه آغاز شد و حال قرار است فروش فوق‌ العاده از امروز شروع شود.

خودرو شروع فروش فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا از امروز + شیوه ثبت‌ نام

ایران خودرو و سایپا در حال انجام نخستین فروش فوق‌العاده محصولات خود هستند. این فروش‌ها به صورت قرعه‌کشی انجام می‌شود و مقررات سخت‌گیرانه‌ای نیز در نظر گرفته شده تا دست دلالان از بازار خودرو کوتاه شود. آنطور که خودروسازان اعلام کرده بودند مشتریان باید ابتدا نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام می‌کردند که این کار از تاریخ ۴ خرداد شروع شد. ۴ محصول از ایران خودرو و ۷ محصول از سایپا در این فروش فوق‌العاده قرار دارد که قیمت آن‌ها توسط خودروسازان اعلام شده است.

آغاز ثبت‌نام محصولات ایران خودرو از امروز

فروش محصولات ایران خودرو از ساعت ۸ صبح امروز ۷ خرداد ۹۹ قرار بود شروع شود.

طبق اطلاعیه جدید ایران خودرو با توجه به عدم واریز وجه برای ثبت نام محصولات ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده، زمان ثبت نام در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو با کمی تاخیر و با اختلاف زمانی چند ساعته آغاز می‌شود که زمان نهایی آن به زودی اعلام خواهد شد.

متقاضیان برای ثبت نام به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند و از طریق بخش "ورود کاربر" نام کاربری و رمز عبوری که قبلا در مرحله پیش ثبت نام دریافت کرده‌اند را وارد و سپس به بخش فروش فوق العاده وارد شده و پس از انتخاب خودرو مدنظر، فرآیند ثبت نام را تکمیل و نهایی سازند.

پس از ثبت نام و انتخاب یکی از چهار محصول عرضه شده در این طرح، تمامی متقاضیان واجد شرایط بدون اولویت و در شرایط یکسان وارد فرآیند قرعه کشی خواهند شد.

گفتنی است چهار محصول ۲۰۶ تیپ دو، پارس با موتور تی.یو.۵، رانا و پژو ۴۰۵ اس.ال.ایکس در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو با ظرفیت ۱۵ هزار دستگاه عرضه شده است.

برای ثبت نام در سامانه برای برنامه فروش فوق العاده و شرکت در قرعه کشی خودرو تمامی کاربران و مشتریان شرکت ایران خودرو اعم از این که قبلاً در سایت ثبت نام کرده اند و یا متقاضیان جدید حتماً باید مرحله پیش ثبت نام (احراز هویت) متقاضی را طی کنند.

بدین منظور کاربر پس از ورود به سامانه ایران خودرو ب به سامانه امتا (متعلق به مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت) برای احراز هویت ارجاع می‌شود.

همچنین جهت ثبت نام، شماره تلفن همراه متقاضی باید به نام خود ایشان باشد در غیر این صورت مراحل احراز هویت مشتری وجود ندارد.

برای مشاهده آموزش تصویری ثبت‌نام محصولات ایران خودرو روی این لینک کلیک کنید.

جزئیات ثبت‌نام خودروهای سایپا

مرکز ارتباطات امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد براساس دستور سرپرست محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام فروش فوق‌العاده محصولات سایپا (بدون واریز وجه) تا تاریخ ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت و فرآیند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی (بدون واریز وجه) از ساعت ۱۱ صبح امروز تا پایان مدت پیش‌ثبت‌نام در سامانه‌های اینترنتی گروه سایپا امکان پذیر خواهد بود.

فرآیند انتخاب نوع خودرو جهت شرکت در قرعه‌کشی (بدون واریز وجه) از ساعت ۱۱ صبح امروز ۷ خردادماه ۹۹ تا پایان مدت پیش‌ثبت‌نام در سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com امکان پذیر خواهد بود.

‎گفتنی است پیش از این در طرح های فروش خودروسازان، زمان شروع ثبت نام اهمیت زیادی داشت و ممکن بود با تکمیل ظرفیت فروش خودروها در ساعات اولیه، متقاضیان موفق به ثبت نام نشوند اما در طرح جدید فروش فوق العاده خودرو دیگر قید زمان مطرح نیست و ثبت نام به مدت ده شبانه روز امکان پذیر است.

‎بر این اساس ثبت نام در روزهای نخست یا پایانی این طرح، هیچ تفاوت و امتیازی در قرعه کشی برای متقاضیان نخواهد داشت.

‎گروه خودروسازی سایپا تأکید می کند که زمان ثبت نام در این طرح هیچ تاثیری بر شانس برنده شدن نخواهد داشت و همه متقاضیان از شانس برابر برخوردار خواهند بود.

شروط ۱۰‌گانه ثبت‌نام

۱. با هر کدملی فقط امکان ثبت‌نام و خرید یک دستگاه خودرو از خودروسازان وجود دارد.

۲. مشتریانی که در ۳۶ ماه اخیر اقدام به خرید خودرو از شرکت های خودروساز کرده‌اند، مجاز به ثبت نام نیستند.

۳. دارا بودن گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.

۴. سن خریدار خودرو باید بالاتر از ۱۸سال باشد و کد ملی، شماره تلفن همراه، مشخصات حساب بانکی، همه باید متعلق به شخص ثبت‌نام‌کننده باشد.

۵. افراد نباید پلاک خودرو فعال و نصب شده داشته باشند.

۶. خریدار خودرو به هیچ عنوان حق فروش وکالتی خودرو را ندارد و خودروی فروخته شده قابل صلح نیست.

۷. اگر در راستی‌آزمایی مراحل فروش، تکمیل وجه، تحویل خودرو و حتی در بازه زمانی پس از تحویل خودرو، مشخص شود که خریدار از ضوابط عدول کرده یا در فرآیند ثبت‌نام صداقت نداشته است، خودروی وی توقیف و مطابق با قانون با آن برخورد می‌شود.

۸. هر خودروی صفر کیلومتری که در فرآیند تحویل مشتری قرار می‌گیرد، حداکثر باید ظرف مدت سه‌ماه برای استفاده از گارانتی به نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش خودروسازان مراجعه کند.

۹. مشتریان باید در ثبت شماره شبا خود در سایت فروش دقت نمایند، چرا که مسئولیت ورود شماره شبا به صورت اشتباه و در نهایت برگشت پول به فرد دیگر بر عهده ثبت‌نام‌کننده است.

۱۰. سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

برای مشاهده آموزش تصویری ثبت‌نام محصولات سایپا روی این لینک کلیک کنید.

اطلاعیه مهم وزارت صمت

با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش ثبت‌نام متقاضیان در طرح فروش ویژه خودرو در ایام عید سعید فطر، تا چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ ادامه دارد.

علاوه بر این، خودروسازان حق دریافت هیچگونه وجهی از متقاضیان جهت حضور در قرعه‌کشی را نخواهند داشت.

بر اساس تغییر در برنامه زمان‌بندی فروش ۲۵ هزار دستگاه خودرو، بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاههای امنیتی و نظارتی و در حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی، صورت پذیرفته و صرفا حائزین شرایط مطابق با قرعه‌کشی انجام شده، ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود.

لذا در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام، متقاضیان خرید خودرو ملزم به پرداخت وجه نخواهند بود و واریز ۱۰۰ درصد وجه خودرو تنها از سوی افرادی صورت خواهد پذیرفت که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، حائز شرایط تشخیص داده شوند.

لازم به ذکر است که به دستور سرپرست وزارت صمت شرط دریافت هرگونه چک نیز در مرحله فعلی ثبت‌نام خودرو حذف شده است.

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز
  • علی ارسالی در

    بعد از گذشت بیش از یک ساعت و ربع هنوز در سایت محصولی وجود ندارد و طبق معمول آقایان از ما بهتران انحصار طلب مردم را به گوسفند انگاشته و بی نیاز از توضیح یا عذرخواهی هستند.

    • اشکان ارسالی در

      دست چک اقوام درجه یک هم میتوانند بدهند، اینکه الزاما خود شخص داشته باشه حذف شد

  • گرگانی ارسالی در

    اصن تو سایت ایرانخودرپ الان ساعت 10 ماشی ن نیست......اه

    • hasan ارسالی در

      من ثبت نام کردم ولی کد پیگیری یادداشت نکردم الان چی میش؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      قبول نیست اینا که گفتن چک اقوام قبول میکنیم پس چی شداین بی عدالتی اونیکی پلاک به نامش نداره پس آدمه ضیعفی هست پول نقدم نداره شما که گفتین به دست مصرف کننده میرسه گوپس اگه اینجوریه باشه هیچ گس پول نقدنداره وماشین هم دربیاد نمیتونه پوله همشوواریز کنه وبازار دوباره میره بالا من که نصفشوجور کردم بقیشو ازکجابیارم نقدبدم فرستم نمیدن

  • ناشناس ارسالی در

    چرا همش خطای پایان اعتبار میزنه سایت

    • محسن ارسالی در

      برای همه اینجوریه. واقعا سرکاریه. از همی ن الان معلومه که چقدر بی برنامه قراره پو ل های واریزی بلاتکلیف بمونه و خودروهای ر ویایی یکی دو سال بعد تحویل داده بشن

    • ناشناس ارسالی در

      برای انتخاب خودرو به جای میز کار بخش فروش فوق العاده را انتخاب کنید

    • مهیار ارسالی در

      دوستان
      1-در سایت ایران خودرو، اول خارج شوید (logout) و بعد مجددا لاگین کنید.
      2-در منوی بالا اول بروی صفحه نخست کلیک کنید و بعد بروی فروش فوق العاده.. انتحاب ها نمایش داده می شن.
      اگر نمایش نداد قسمت شماره 2 رو مجددا تکرار کنید

    • وحید ارسالی در

      برای منم ارور میداد،با فایرفاکس امتحان ک ردم هیچ اروری نمیداد و ثبت نام کردم و کد پیگیری قرعه کشی دریافت کردم

    • زاهدی ارسالی در

      باید از کامپیوتر استفاده کنید یا به کافی نت مراجعه کنید. برای ثبت خودرو با تلفن همراه معمولا به این مشکل بر میخورید. من با چندتا گوشی امتحان کردم و نشد ولی با ک امپیوتر هیچ مشکلی نبود و خرید رو ثبت کرد م

    • Reza ارسالی در

      آیا پس از تکمیل ثبت نام ، تاییدیه یا کد رهگیری میده?
      من ثبت نام و کامل کرد م اما پیامی دریافت نکردم

  • مهدی قربانی مزرع ارسالی در

    من خودرو ندارم و نیاز به یک خودرو دارم

    • محمد ارسالی در

      سلام من رفتم تو سایت ولی چرا بالا نمیاره

  • قلی ارسالی در

    بازم این دلال بازار اومد توی کار،
    حالا هر آقادلال میره یه عده پول لازم رو که گواهینامه داره را جمع میکنه و به اس مشون ماشین ثبت نام میکنه و هر که توی قر عه کشی در اومد را یک پولی بهش میده و ماش ینو ازش میگیره و با وکالت توی بازار آب م یکنه. اولش شرط چک را برداشتن . چون شخص پ ول لازم، حاضر به پرداخت چک به دلال نیست. حالا هم شرط پول رو برداشتن که در صورت د ر نیامدن در قرعه کشی باید پول بره به حسا ب شخص پول لازم و برای آقا دلال سخته پولش و از حساب چنین شخصی در بیاره

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا عجیبه که هم خودرو نداری و هم نیاز به یه خودرو داری. چون ما خودرو نداریم ول ی نیاز به خودرو هم نداریم خخ

  • محسن ارسالی در

    از ساعت 8 صبح سایت و حساب کاربری ایرانخو درو رو چک میکنم ولی هیچ گونه خوردویی برا ی فروش عرضه نشده. داخل سایت هم هیچ توضیح ی داده نشده. از همین بی برنامگی معلومه ک ه پول های واریزی و تحویل خودروهای توهمی بیش از یکی دو سال قراره بلاتکلیف بمونه!! !

    • وحید ارسالی در

      یکی بگه اگه تو قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کنم میتونم تو سایپا هم همزمان ثبت نا م کنم؟؟؟

  • کریمی ازجیرفت ارسالی در

    قانون بازم باپارطی تکلیف من چیه ماشینماد زدبرده پلاکم بناممه تکلیفم چیه

    • محمد ارسالی در

      فک پلاک کن

  • نجیب ارسالی در

    زمان اعتبار حساب شما به پايان رسيده لطفا از طريق اين لينك مجددا وارد سيستم شويد& quot;

    • وحید ارسالی در

      با فایرفاکس ثبت نام کن این ارور رو نمیده .

  • سیروس کریمی ارسالی در

    اگه به فکر مردم هستید خودرو قسطی بدید ما اگه داشتیم نقد بخریم تو بازار زیاده دو مدل پایینتر

  • ناشناس ارسالی در

    ساعت یازده ده دقیقه هست هنوز سایت باز نش ده چرا باز نمیشه مشکل چی هست

    • علی ارسالی در

      اهواز سیاحی سرا خرمشهر خیابان فلاح کوچه چهارم فرعی۵ خیابان سید شمال

  • مرتضی ارسالی در

    بنده به عنوان یک ایرانی مسلمان از مسئولان رده بالای مملکتی خواهش میکنم نه برای خود و نه برای اهداف سیاسی بلکه برای بستن راه نفوذ دشمن به عقاید و اعتقادات مردم نسبت به سلامت حکومت اسلامی و اندیشه های نابی که از دیدگاه امام علی ع در حکومت داری به ما رسیده یک بار و برای همیشه داد مردم رو از این جماعت منفعت طلب دنیا دوست به ظاهر متقی ولی در باطن منافق بگیرید.
    در هیچ جای دنیا و در هیچ مقطع تاریخی نمیشه زمان و مکانی رو یافت که گروهی با انحصار طلبی عدالت رو رعایت کرده و دچار فساد نشده باشند پس چطور در حکومت اسلامی ما انتظار داریم مصرف کالای به این مهمی رو در انحصار دو شرکت قرار بدیم و فساد بوجود نیاد
    ولله که این موضوع بزرگترین نقطه ضعف ( پاشنه آشیل ) رو به دشمنان ما داده تا هم بر ما و هم بر اعتقادات ما بتازن و دلیل این نا برابری و فساد رو نه اشتباهات ما که اعتقادات ما بیان کنند.
    من از بزرگان خواهش میکنم و پیرو فرمایشات پیر انقلاب میگم به داد این مملکت برسید و به داد این مردم برسید و از همه مهمتر به داد این اعتقادات پاک مردم برسید.

    • دولتمرد ارسالی در

      باشه بدادشون رسیدم. امری فرمایشی نداری م ن برام.دولتمرد ایران هستم🤣🤣

  • ناشناس ارسالی در

    میشه همزمان هم در قرعه کشی سایپا شرکت کرد و هم ایران خودرو؟

    • ناشناس ارسالی در

      بله میشه!!!

    • وحید ارسالی در

      خبر فقط یکی از خودروسازها میشه ثبت نام کرد یا ایران خودرو یا سایپا

    • ناشناس ارسالی در

      خیر وقتی داری خودرو انتخاب میکنی باید تع هد بدی که توی قرعه کشی دیگر شرکت نکردی

    • ناشناس ارسالی در

      هرکس بخره مرد نیس. نخرین. به خودت. بیا بدبخت. بزار رودستشون بمونه. ما شهید دادیم ۸سال جنگیدیم تو گرمای ۵۰درجه حالا ماشین ۷۰ملیونی باید بخریم. ای ملت بدبخت. ای ساده ها هه

  • ناشناس ارسالی در

    میشه همزمان در قرعه کشی سایپا و ایران خو درو شرکت کرد؟

    • ناشناس ارسالی در

      خیر

    • فرزان ارسالی در

      سلام. تو سایت ایرانخودرو شرایط زده موقع ثبت نام خودرو تنها از یک شرکت میتونی تو قرعه کشی شرکت کنی.
      اما تو سایپا چی زی نزده.
      کسی هم چیزی نگفته. الان م یشه هم سایپا هم ایران خودرو با هم ثبت نا م کرد؟؟؟؟

    • فرزان ارسالی در

      سایپا بعد ثبت نام کد قرعه کشی هم نمده. م علومه ملت سرکارن

  • حسین ارسالی در

    وقت بخیر.کاش تواین مملکت شرایتی برای کمک به قشرضعیف هم بود.با اومدن کرونا،بادوتا بچه ونوزاد.اجاره نشینی بیکارشدم.گفتم ماش ین بگیرم باهاش کارکنم.اینم ک اینطور.خداک مک کنه فقط

  • سید مهرعلی ارسالی در

    با سلام قرار بوده امروز فروش داشته باشند ولی دستهای از ما بهتران سایت را به فرمو ده دستکاری کردند و مردم را چندین ساعته ک ه سر کار گذاشتند امروز 99/3/7 چهارشنبه و طبق روال گذشته باز هم دروغ پردازی و حقه بازی ،گویا مسئولین وزارت سمت خوابیده ان د ببخشید میشه بیدارشان کنید یک کم کار کن ند. با تشکر

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هنگام ثبت نام پيغام ميده بعلت عدم قي مت گذاري ثبت نام مقدور نمي باشد ؟؟؟؟؟؟؟
    ثبت نام و قرعه كشي سركاريه ؟؟؟؟؟

  • ایمان ارسالی در

    پلاک فعال اگه عمومی سنگین باشه قبول نمیک نن

  • ناشناس ارسالی در

    چرا پراید نیست؟

    • بشیرشه بخش ارسالی در

      پارس

    • بشیرشه بخش ارسالی در

      پارس

  • اویس گلستانه ارسالی در

    سلام
    بنده هم اکنون یک دستگاه پژوپا رس ثبت کردم و شماره پیگیری دریافت کردم

    • فراهانی ارسالی در

      چطوری نوع ماشینو انتخاب میکنید؟

  • سینا ارسالی در

    ساعت 12 ظهره هم سایت ایران خودرو هم سایت سایپا خبری نیست

    • محمد ارسالی در

      سلام چرا شرط پلاک فعال گذاشتید برای قرعه کشی من الان پلاک فعال دارم ولی مدل ماشی نم خیلی قدیمه بایدچکارکرد

  • ماهی ارسالی در

    من در ساعات اولیه ثبت نام، خودروی ساینا انتخاب کردم و متاسفانه در حین تایید، این ترنت خانگی مان قطع شد و نتوانستم تاییدیه را بزنم. در قسمت کاربری سایپا رفتم و دی دم چیزی تایید نشده، بنابراین به سایت ایر ان خودرو رفتم و آنجا یک خودروی پارس تایی د کردم. اما پس از دقایقی، پیامکی از شرکت سایپا برایم ارسال شد که خودروی شما ثبت شده!! چطور خودروی ساینا را از اکانتم حذف کنم؟ شماره تماس شرکت سایپا هم مشکل دارد :( الان تکلیف من چیست؟ چه کنم

  • سامان ارسالی در

    دوستان گفتن ود قرعه کشی میاد برا کسی ک د رخواست رو ثبت کنه من همون اول وقت درخواس تم ثبت شد نمیدونم چرا کد نیومد چیکار کنم راهنمایی کنین؟

  • حسن نجمی پور ارسالی در

    من انتخاب کردم کد قرعه کشی هم گرفتم تموم شد دیگه یعنی کار دیگه ای نداره؟

    • Kian ارسالی در

      رنگ رو نمیتونیم انتخاب کنیم؟

    • ناشناس ارسالی در

      برو حالشو ببر

  • سعید ارسالی در

    خوبه

  • مهدی اسماعیلی ارسالی در

    من که تو عمرم نه ماشین داشتم نه ثبت نام کردم تاالا الان رفتم تو سایت همش میزنه ( شما به میزان مجاز برای هر مشتری خرید کرد ه اید) همش دروغه ثبت نامی وجود نداره

    • آرش ارسالی در

      یک نفر از کد ملی شما استفاده کرده :)

  • ماه ارسالی در

    من در ساعات اولیه ثبت نام، خودروی ساینا رو انتخاب کردم و متاسفانه در حین تایید، اینترنت خانگی مان قطع شد و نتوانستم تایی دیه را بزنم. به قسمت کاربری سایپا رفتم و هیچ تاییدیه خورویی دیده نشد. بنابراین ب ه سایت ایران خودرو رفتم و آنجا یک خودروی پارس تایید کردم. اما پس از دقایقی، پیام کی از شرکت سایپا برایم ارسال شد که خودرو ی شما ثبت شده!! یعنی هردو خودرو ثبت شده و  الان نمیدنم چه کنم؟ لطفا اگر کسی بلده کمکم کنه تا خودروی ساینا را سامانه سایپ ا حذف کنم. پدرم پراید درب و داغون داره و بعد از سالها خواست ماشین ثبت نام کند نا امیدش کردم 

    • ناشناس ارسالی در

      منم ثبت نام کردم برای من پیام نیومد از س ایپا .برای شما از سایپا پیامک اومد؟؟؟

    • حمید ارسالی در

      متاسفانه طبق اعلام شما از قرعه کشی محروم میشی تا 2 سال .به علت ثبت 2 تا ماشین

    • رحمان چترسفید ارسالی در

      پژو اس ال اکس

    • زاهدی ارسالی در

      با شماره 096550 تماس بگیر، پاسخگوی 24 ساعته سایپا هست برای مشکلات همین طرح.
      معمولا زمان انتظارش طولانیه و حداقل باید 20 دیقه تو صف باشی تا اپراتور جواب بده. شب ساعت 2 به بعد زنگ بزن و خلوته و پیگیری میکنن.

    • ناشناس ارسالی در

      من با سایپا تماس گرفتم، چون هم در ایرانخودرو و سایپا ثبت نام کردم و امکان ویرایش و حذف وجود نداره متاسفانه تا دوسال از خرید خودرو محروم میشم

  • ناشناس ارسالی در

    حقه بازی و کلاه برداری در نوع ابتکاری وج دیدش علی برکت الله. خدا درآن دنیا حق این مردم مظلوم و ولی نعمتان شمارو ازتون حتم ا میگیره و بجوری ام میگیره . اسممو میخوا ین چکار حتما سربازان گمنام رو بفرستین در جا خفمون کنن

  • حسن ارسالی در

    سلام .من امروز ساعت ۱۲ ثبت نام کردم سایت هم عالی بود همه چی طبق روال انجام شد...ی جا برین اینترنت قوی باشه ...امید وارم تو قرعه کشی قبول بشم..یا حق

  • مسیحا ارسالی در

    سلام ،هم وطن های گرامی شما ها ثبت نام کر دید به جزء کد قرعه کشی بعد ثبت نام اصلی، پیامک ام میاد براتون؟؟؟

  • نسیم ارسالی در

    الان پژو 206 ثبت نام کردم سایت مشکلی ندا ره. از قسمت فروش فوق العاده وارد بشین

    • محمد ارسالی در

      سلام چرا نمیشه رنگ انتخاب کنم

  • علی ارسالی در

    سلام.من خودم تقریبا از اردیبهشت دارم سعی میکنم برای مادرم ماشین ثبت نام کنم حتی یک بار هم پرداخت کردم ولی پول بعد از 1 ساعت دوباره پول برگشت خورد دیگه نتونستم ثبت نام کنم.اما ایندفعه واقعا شرایط رو س خت کردن که به نظرم واقعا خوب بود اما فقط این شرط چک یه ذره اذیت میکنه اما خب برا ی ما مشکلی نداشت.امروز هم فکر میکنم ساعت 12 وارد سایت شدم و ثبت نام کردم و مشکلی نبود امیدوارم که در قرعه کشی تمام کسانی که ثبت نام کردند موفق باشند

  • جابر معینی ارسالی در

    سلام بلاخره موفق شدم ثبت نام کنم پس از ثبت،، جمله کاربر گرامی با کد پیگیری .. .....شما موفق در قرعه کشی شدید ،دیگه تمام میشه یا منتظر پیام هم باید باشیم ،،ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    من الان رفتم یک ماشین پژوه405 ثبتنام کرد م و شماره پیگیری قرعه کشی رو دریافت کردم ولی پیامکی از طرف ایران خودرو نیامد یعن ی ثبت نام با موفقیت انجام شد؟

  • Kian ارسالی در

    رنگ رو نمیشه انتخاب کرد؟اصلا گزینه ای بر ای رنگ نداره؟

    • ناشناس ارسالی در

      نمیشه رنگو انتخاب كرد؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      رنگ چی رو انتخاب کنی
      هنوز برادری ا ت ثابت نکردی
      طلب ارث میکنی

  • محمد ارسالی در

    من اشتباهی پژو۴۰۵،به جای پارس ثبت کردم. امکان تغییر خودرو وجود داره؟

    • ناشناس ارسالی در

      منم همینطور. کاش گزینه ای فعال کنن که بش ه تغییر داد

    • زهرا ارسالی در

      منم اشتباهی بجای ۲۰۶
      پژو پارس ثبت کردم حالا چکار کنمممممم خدایااااااااا؟

    • A10A ارسالی در

      ینی نمیشه تغییر داد؟؟؟؟منم میخام عوض کنم

  • احسان ارسالی در

    میشه هم تو سایپا هم تو ایرانخودرو ثبت نا م کنم هرکدوم که به نامم در اومد رو بخرم
    یا فقط برای یکیش میتونم ثبت نام ک نم فقط با کد ملیم؟

    • ناشناس ارسالی در

      من هم به جای ۴۰۵_۲۰۶اشتباهی ثبت کردم

    • ناشناس ارسالی در

      یکیش

  • مهدی ارسالی در

    سلام ساعت ۱۴ خرید کردم وکد پیگیری قرعه کشی هم گرفتم ولی پولی ندادم یعنی بعد قرعه کشی اگه اسممون دربیاد باید همشو بدیم یا هنوز ثبت نامم ناقص
    ممنون میشم یکی بگه

    • ناشناس ارسالی در

      الان لازم نیست پولی پرداخت بشه

  • سمیه قربانی ارسالی در

    من داخل سایت سایپا ماشین انتخاب کردم ولی پیامی مبنی بر اینکه ثبت نام شدم نیامد م ن چطور میتونم بفهمم که ثبت نام شدم یا نه ؟؟لطفا راهنمای کنید

    • حمید ارسالی در

      با تاخیر چند ساعته ارسال میکنن انگار

    • مجید نظری ارسالی در

      واسه منم همین اتفاق افتاد

    • محمدرضا زارعی ارسالی در

      سلام، بعد از قرعه کشی کل پول رو یکجا پرد اخت میکنید. ثبت نامتون درسته

  • جابر معینی ارسالی در

    سلام پس از ثبت نام ،جمله کاربر گرامی به شماره کد پیگیری......شما در قرعه کشی شرکت داده شد ایددیگه تمام ،یا منتظر پیام هم باید باشیم

    • نادر ارسالی در

      سلام موقع ثبت نام میزنه شما قبلا این ماشین را خریداری کرده اید منظورش چیه ؟ یعنی ثبت نام کردم ؟

  • امید ارسالی در

    بدیش اینه که شانسی هستش

  • محمد ارسالی در

    سلام اگه هم در سایپا هم در ایران خودرو ث بت نام کنم چی میشه

  • محمد رحیمی ارسالی در

    ایا در دو طرح میتوان شرکت کرد.هم در قرعه کشی سایپا هم ایران خودرو یا کلا یکی از سیستم به خودی خود حذف میشه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من ثبت نام میکنم میزنه خودرد شما ثب ت شد ولی نه پیام اومده برام نه تو میز کا رم وجود داره لطفا راهنمایی کنید

    • ناشناس ارسالی در

      واردنیستی بروکافی نت

    • مهدی ارسالی در

      سلام من نمیدونستم هم ایران خودرو و هم سا یپا ثبت نام کردم،یعنی چی میشه؟هر دوتاشو حذف میکنند؟

  • زهرا ارسالی در

    سلام کسی میتونه کمک کنه
    مرحله اخر قبل از تایید میزنه کدملی احراز هویت نشده
    ولی همه کارهایی که گفته شده برای سامانه امتا رو انجام دادم!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      باید شماره موبایل اعلامی به اسم خودت باش ه وگرنه احراز هویت نمیشه

  • ali torabi ارسالی در

    احراز هویت راچگونه میشود دریافت کرد

  • مجتبی ارسالی در

    ساعت 5.35 دقیقه عصر یا همون 17.35 دقیقه ست
    هنوز در سایت هیچ برنامه خریدی و جود نداره

  • مجید نظری ارسالی در

    پیامک تایید شرکت سایپا هم واسه من نیومده .
    هرکی ایران خودرو ثبت کرده کد قرع ه کشی براش اومده

  • وحید اسلامی ارسالی در

    سلام من کامیونت دارم یعنی نمیتونم ثبتنام کنم ¿
    سوال بعدیم
    ماشین گه بگیریم رنگش دلبخاهی هست یا نه هرچی قرعه باشه

  • فرزاد ارسالی در

    قیمت ها رو از کجا ببینم؟

  • پژمان ارسالی در

    منظورتون از کد پیگیری چیه؟
    همون کد برنامه ریزی که آخر ثبت نام هستش.

  • شوتی ارسالی در

    منثبت نام کردم ولی کدپیگیری را یاداشت نک ردم باید چکار کنم

  • امیر ارسالی در

    امیر : اگه شرایط چک حذف شده چرا در سایت هنوز وجود دارد و شماره شبا میخواهد لطفا توضیح دهید

  • رحمان ارسالی در

    سلام من پژو پارس ثبت نام کردم قسمت کد پی گیری قرعه کشی صفحه پرید الان کد پیگیری قرعه کشی رو چجوری پیدا کنم؟ لطفا راهنمای ی کنین

    • حسین ارسالی در

      الان تو سایت ایران خودرو استعلام خرید گز اشتن از اونجا کد پیگیری بگیرین

  • عرفان ارسالی در

    من کدپیگیری یادداشت یا عکس نگرفتم ... راهی نیست که کدپیگیری پیدا کنم؟؟ پیامی هم واسم نیومده؟؟

  • عرفان ارسالی در

    .

  • محمد ارسالی در

    سلام
    در ثبت نام نوع ماشین، میزان ش انس برنده شدن در قرعه کشی موثر است؟
    مثلا اگر رانا ثبت نام کنیم شانس برنده شدن با پارس فرق می کنه؟

    • امین ارسالی در

      خیر دوست عزیز. بر اساس تعداد متقاضیان بر نده شده در قرعه کشی خودرو تحویل شده

  • Alon ارسالی در

    بیمه ۱۰ میلیونی ندیده بودیم که دیدیم

  • ناشناس ارسالی در

    آقایان ، اونی که گواهینامه نداره ولی شرایط خرید خودرو داره ،وخودرو هم نداره ،باید چیکار کنه ،یه فکری بحال ما کنید ، ما هم حق داریم ،ثبت نام کنیم

  • طاها امین ارسالی در

    سه میلیون ثبت نام میکنن بعد۲۵هزار ماشین وجود داره....کمی فکر..یعنی قراره به چند درصد برسه

  • سعید ارسالی در

    سلام
    لطفا اگه کسی بلده راهنماییم کنه
    چجوری میتونم درخواست خودرو رو حذف کنم.از ایران خودرو برای قرعه کشی ثبت نام کردم

  • New ارسالی در

    تا حالا بیمه ثالث ده میلبون تومنی دیده ب ودید😂

  • داود ارسالی در

    اگردلال بازی از درون وزارت صمت نبود.شرای طی اعلامی میتوانست خودرو رابه دست مشتری واقعی برسونه ولی سرپرست محترم وزارت صمت بابرداشتن شرایط پیش پرداخت واخذچک صیادعم لادست دلالان رابرای سوئ استفاده دلالان ب از گذاشت.چون دلالان نمیتوانستندپول رادست افرادی که فقط گواهینامه داشته وبه علت ف قربرای پول اندکی ازدلال حاضربه ثبت نام ب رای دلالان شوند دهند.وشرط چک هم برداشته شدتااین دست اشخاص که معمولاچک ندارندبتوا نندبرای دلالان ثبت نام کنند.واگرازوزارت صمت سوال شودچرامیگویندپول ازچرخه بورس خا رج وبه بازارخودرومیرفت.درصورتی که شرایط3 6ماهه عدم ثبت نام خودرو واخذچک ونداشتن پ لاک باهم مکمل جلوگیری از ورود دلالان به بازارخودروبود.ومساله بورس فقط برای فریب افکارعمومی است وبس

  • ناشناس ارسالی در

    سلام دوستانی که عجله کردن براشون بد بوده مثل من میخوابیدین تا ۱۲ بعد ساعت ۱۴:۰۰میرفتین کافینت به راحتی ثبت نام میکردین

  • مرتضی ارسالی در

    رنگ انتخواب نمیشه چرا چرابرا امن رنگی که تو تصویر زده بودتیبا مشکی بود یعنی بهم مشکی تحویل میدن؟؟؟؟؟تورو خدا جواب اینو ب دین

  • ناشناس ارسالی در

    بوزک نبین بهار میاد کومبوزه با خیار میاد .هر وقت دوز و کلاک تمام شد اون وقت ماشی ن ارزان میشه .البته اگر مافیا بگذرت

  • علی عزیزی ارسالی در

    سلام
    اگه تو قرعه کشی اسممون دراد ک ل پولو باید واریز کنیم یا ۵۰ درصد الان ۵ ۰ درصد موقع تحویل ممنون میشم راهنمایی کن ید.

  • ارزو ارسالی در

    من رفتم تو سایت همه چی انجام شد.
    و لی هیچ شماره ای حهت پیگیری داد نشد.
    دنبال برگشت به صفحه ی انتخاب ماشین .

  • محمدرضا ارسالی در

    سلام اقا ساعت 10دباز شد سايت هردو خودرو ساز من راحت خريداري كردم تاز برا خيليها هم خريداري كردم همين الانم سايت بازه خري داري كنين خواهشا جو بد نديت خدا بزرگه ان شا.. برنده میشم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام وقت بخیر من احراز هویت کردم ، حالا باید چکار کنم ، کدوم قسمت برم که نوع خودرو رو انتخاب کنم ?

  • سعید ارسالی در

    سلام من میخاستم پارس ثبت ام کنم اشتباهی 206 انتخاب کردم امکان ویرایش قبل از قرعه کشی هست یا نه
    اگه هست کدوم قسمت سایت باید ویرایش کنم

    • ناشناس ارسالی در

      سلام از کجا مطمئن هستید که اشتباه ثبت نا م کردید؟ آخه داخل سایت ایران خودرو که نا م خودروی ثبت نامی رو که نمیزنه فقط کد پی گیری نشون میده

  • مریم ارسالی در

    سلام. من می‌خوام ثبت نام کنم قسمت کد منطقه چی باید وارد کنم ؟؟؟

  • مازیار ارسالی در

    ایا بعد از ثبت نام ایران خودرو باید اسمس بیاد به گوشی؟

  • فاطمه شیخ ارسالی در

    تعقیرخودرووجودداره؟یاخیر

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام
    اگر ثبت نام کنیم و قرعه ک شی اسممون دربیاد ولی پول جور نشه بریزیم ،چی میشه ؟دفعه بعد میشه باز ثبت نام کرد یا دیگه نمیزارن

    • سامان ارسالی در

      سلام وخسته نباشی میخواستم بدونم تو محصولات ایران خودرو امکان تغییر نوع خودرو هستش چون اشتباهی انتخاب کردم ممنون میشم راهنمایی فرمائید.

  • ناشناس ارسالی در

    اگر بعد قرعه کشی اسممون دربیاد ولی پول ج ور نشه بریزیم حساب چه اتفاقی میفته؟

    • ناشناس ارسالی در

      ۳سال از ثبت نام محروم میشید

  • ایرانی ارسالی در

    بعد از ثبت نام و انتخاب خودرو از سایپا ، پیامک یا کد رهگیری میاد ؟ برای من چیزی نیامده!!!

  • فاطمه ارسالی در

    من وقتی میرم تو صفحه ای که نوشته مجوز ور ود به ایران خودرو گزینه ورود خاکستریه وگ زینه افزودن کارت بانکی قرمزه.وقتی هم میخ وام کارت بانکی اضافه کنم میزنه در نتیجه استعلام کارت بانکی یافت نشد.کسی میتونه ر اهنمایی کنه؟

    • ناشناس ارسالی در

      شماره کارت دیگه ای اگه دارید وارد کنید

  • عباس ارسالی در

    خوب شاید خودرویی درکار نیس آخرش دوچرخه ب دن

  • نوید ارسالی در

    ❌محصولات سایپا و ایران‌خودرو شانسی و قرع ه کشی ثبت نام نکنید ،کلاهبرداری جدید در راه است 🚫
    با یک حساب سرانگشتی متوج ه کلاهبرداری جدید دوستان خواهید شد ،سایپ ا اعلام کرده ۱۵هزار دستگاه و ایران‌خودرو اعلام کرده ۱۰هزار خودرو به قید قرعه واگ ذار خواهند نمود ،۱)سوال اول این که اگه س ایپا و ایران‌خودرو قراره به قید قرعه در بازه زمانی سه ماهه خودرو ها رو تحویل بده د چرا خودروهایی که سال ۹۷ثبت نام شده اند و تکمیل وجه گردیده را تحویل مصرف کنندگا ن نمی دهند ؟؟ ۲)مطلب دوم اگر برای همین ۲ ۵هزار خودرو میانگین ۱۵۰۰۰۰هزار نفر پیش ث بت نام کنند و هر کدام میانگین ۲۰میلیون ج هت پیش ثبت نام قبل قرعه بحساب این خودرو سازان بریزند بعبارتی میشود سه تریلیون پو ل که ۵۰۰میلیاد بابت اون ۲۵هزار نفر برنده شده است و مابقی را ظرف سه بازه ده روزه بعبارتی یک ماه بحساب دوستان برگشت داده م یشود و سود پول دوستان در یک ماه ٪۴میشود ۱۲۰میلیارد تومان که میشود۳۵۰۰خودروی پرای د را رایگان به ملت داد ...و مطلب سوم به این سود های کلان مبلغ ثبت نام هم اضافه ک نید که ۲۰۰هزار تومان می باشد و ۱۲۵هزار ن فری که برنده نشده اند پولشان بعد یک ماه برگشت داده میشود ولی هزینه ثبت نام آنها هدر رفته است که مبلغ آن به حساب سرانگشت ی میشود ۲۵میلیارد تومان و خودش پول ۶۷۵دس تگاه پراید دیگر است یعنی دوستان به بهانه قطع کردن دست دلال ها راه دلالی را برای خودشان در پیش گرفته اند با سود این پول ه ا ۴٫۱۷۵خودروی پراید را میتوان به عراق و لبنان و ....هدیه داد و آن وقت و شما هموط ن در اندر خم یک کوچه ایم ...قضاوت با شما ملت فهیم ایران زمین .از جیب من و شما بر داشت میشود و خودمان هم با آنها همکاری می کنیم قیمت پراید و پژو بالای ۲۰میلیون نیس ت در کشورهای حاشیه خلیج با ۷۰میلیون ماشی ن بنز و بی ام و سوار می‌شوند ،اگر ما ارا به مرگ ملی نخواهیم باید به چه زبانی بگوی یم خواسته ملت ایران برداشتن گمرکی و عوار ض های ناعادلانه است پراید و پژو شما هدیه به فرزندان خودتان ملت ایران لایق بهترین تکنولوژی های روز دنیاست نه پراید 🙏
    انتشار دهید تا به شعور ملت اهانت نشود🌹 🌹

    • بی نام ارسالی در

      دلتم پرررررره

  • ناشناس ارسالی در

    خرید خودرو با قرعه کشی؟تولید برای یه کشو ر ۵میلیونی هم کفایت نمی کند.چه اصراری بر عدم وارادات دارید؟

  • زهره ارسالی در

    برای من شماره پیگیری نیومده برای شرکت در قرعه کشی؟

    • بی نام ارسالی در

      مال منم نیومد .وای کد قرعه کشی رو یادداش ت کردم.

  • رضا ارسالی در

    سلام من در هر دو شرکت ثبت نام کردم الان میخام از یکیشون انصراف بدم میشه؟
    آیا مشکلی پیش میاد در هر دو ثبت نام کرده باشیم؟

  • رضا ارسالی در

    تو سایت ایران خودرو انتخاب رنگ نداره? لط فا جواب بدید

  • فرشید ارسالی در

    سلام
    من چند روز پیش اول تو سایت ام تا ثبت نام کردم.الان که وارد سایت ایران خودرو میشم و بعد وارد صفحه مشخصات میشم ت و اون صفحه اصلا گزینه ثبت رو برا من نشون نمیده .کلا نمیتونم مشخصاتمو ثبت کنم مشک ل از کجا میتونه باشه

  • حسن ملکی سلطان احمدی ارسالی در

    خرید ماشین نو

  • حسن ارسالی در

    باسلام من تمام مراحل ثبت نام و احراز هوی ت و رفتم حتی سوالات امنیتی رو هم جواب دا دم ثبت نهایی رو که زدم نوشت تاریخ صدرو ش ناسنامه اشتباهه اومدم درستش کنم از سامان ه اومد بیرون حالا هرکار میکنم نمیتونم وا رد سامانه بشم‌میگه شما قبلا ثبت نام کردی ن حالا بگین‌باید چکار کنم

  • HGh ارسالی در

    باسلام برای ثبت نام ایران خودرو هنگام ثب ت نام و ثبت شماره شبای بانک ملی پس از تا یید خطا میدهد شماره شبا را به درستی وارد کنید چندین بار امتحان کردم و چک کردم ام ا نشد لطفا راهنمایی کنید و یا برنامه سای ت بررسی شود ممنون

  • نادر ارسالی در

    زمان قرعه کشی کی انجام میشه؟؟
    و ای نکه چند روز بعد قرعه کشی فرصت هست تا مبل غ رو واریز کنیم ؟؟

  • فرناز ارسالی در

    من توی سایت سایپا موفق شدم بعد از کلی تل اش ثبت نام کنم خیلی سخت انجام میشه اما م یشه.

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر همگی
    من ساینا ثبت نام کردم ، فقط یک پیامک اومد که درخواست شما برای شرکت در قرعه کشی سایپا ثبت شد. آیا برای کسی کد قرعه کشی یا کد پیگیری ارسال شده؟! ؟

    • محمدباقر ارسالی در

      برای من هم که ساینا ثبت نام کردم همین پیام رو فرستاد بدون کد قرعه کشی یا کد پیگیری

  • فرناز ارسالی در

    واسه من از طرف سایپا اس ام اس تایید ثبت نام هم اومد

  • لیلی ارسالی در

    سلام.من ثبت نام انجام دادم میخوام بدونم قبل قرعه کشی باید نوع ماشین رو انتخاب کن م یا بعد قرعه کشی؟

  • علی اکبر باقری بنجار ارسالی در

    با سلام به مدیران ایرانخودرو اینحانب فرزند شهید هشت سال دفاع مقدس هستم تا کنون هیچ خودرویی از هیج نمایندگی دریافت نکردم در حین انجام وظیفه دفاع از وطن معلول حین خدمت شدم چند سال متقاضی خودرو هستم متاسفانه موفق نشدم بخدا ماندم چکار کنم شما مسولین شما بگویید چکار کنم

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام هرکس هم تو ایران خودرو ثبت نام کن د هم تو سایپا داستان چی میشه

    • تارا ارسالی در

      نمیشه فقط یکی

  • حمید ارسالی در

    نخرید

  • محمد ارسالی در

    من تو سایت سایپا مراحل ثبت نام وانجام دا دم وماشین انتخاب میکنم ولی برای من پیغام کاربر گرامی شما قبلا این خودرو را خریدا ری کرده اید می زنه. من تا حالا هیچ ثبت ن امی نداشتم و ماشین هم نداشتم؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام تمامی مراحل ثبت نام رو انجام دادم ا ما کد قرعه کشی دریافت نکردم . راهنمایی ک نید ممنون

  • مجید ارسالی در

    خودرو رو از انحصار دربیارید
    با این وضع دنیا و آخرت همه تباه میشه،هم دلال ه م خریدار هم فروشنده هم تصمیم گیران رده بالای این حوزه

  • منیر ارسالی در

    سلام.آیا امکان بازیابی کد پیگیری وجود دارد؟قبل از اینکه یادداشت کنم از سایت خارج شد

    • ناشناس ارسالی در

      منوی پیگیری فروش فوق العاده استعلام میده

    • نگین ارسالی در

      سلام به قسکت میز کار برید و گزینه استعلا م فروش فوقالعاده رو بزنین شماره پیگیریتو ن رو نشون میده

  • جواد ارسالی در

    سلام چگونه می توان شماره پیگیری قرعه کش ی خودرو را مجددا مشاهده کرد چون هنگام ثب ت نهاای کد پیگیری را یاداشت نکردم

  • زانا ارسالی در

    سلام دوستان....این که کدوم ماشین شرکت کنی توی قرعه کشی شانسش فرق میکنه یا نه؟/؟

    • ناشناس ارسالی در

      از قسمت پنل کاربری همون جا که گزینه اولش خرید ماشین بود از گزینه آخریش میشه شمار ه قرعه کشی و دید

    • ناشناس ارسالی در

      اره

    • امین ارسالی در

      سلام. خیر بر اساس تعداد و نوع درخواست مت قاضیان برنده شده در قرعه کشی تحویل میشه

  • بهمن ارسالی در

    با درود. من دو روزه که میخوام فروش فوق ا لعاده ثبت نام کنم ولی برای من میزنه شما بیش از ظرفیت خرید مشتری خرید کرده اید. ا ین در صورتیه که من نه ماشین دارم و نه قب لا ثبت نام کردم. ممنون میشم جواب بدین

    • رضا ارسالی در

      احتمالا یک نفر قبل از شما با کد ملی شما اقدام کرده!!!

  • مجتبی ارسالی در

    تکلیف رنگ ماشین

  • مجتبی ارسالی در

    رنگ ماشین در سایپا چجوریه؟؟؟

  • طاهر ارسالی در

    سلام.من ثبت نام کردم و کد پیگیری برام او مده .ولی نمیتونم با این کد پیگیری استعلا م کنم .چکار باید کرد؟

    • زهرا ارسالی در

      سلام.من تو سایپا ثبت نام کردم اس ام اس ت ایید اومده و میگه اسمم توقرعه کشی ثبت شد ه،ولی کد پی گیری نداده،آیا سایپا کد پی گ یری نمیده؟؟

  • اكبريان ارسالی در

    سلام وقتتون بخير چطور ميشه در سايت ايران خودرو رنگ ماشين را انتخاب كرد چون فعال نيست برام و دكمه اش عمل نميكنه

  • سمیرا ارسالی در

    آیا امکان اصلاح تجهیزات ماشین انتخابی بعد ثبت سفارش وجود دارد؟

  • اسما ارسالی در

    سلام من ثبت نام کردم در سایت ایران‌خودرو نوع ماشین چطور باید انتخاب کنم؟

  • فرناز ارسالی در

    دوستان خواهش میکنم یکی بگه انتخاب رنگ در ماشین وجود داره یا نه

  • فرشاد ارسالی در

    من هم تو سایپا هم ایران خودرو ثبت نام کردم یعنی باید انصراف بزنم یک کدومو

  • افسر فربد ارسالی در

    سلام من میخواستم برای دخترم خودرو ثبت نا م کنم دخترم تمام شرایط را دارد فقط شماره مبایلش به نام من هست و الان هم در فرصت مطالعاتی درخارج از کشور هست وتا سه چهار ماه دیگر نمیتونه برگردد و نیاز مبرم به خودرو دارد ونمیشه سیم کارت به نام خودش ب گیرم آیا در این مورد کاری میشود انجام دا د.

    • مهدی ارسالی در

      سلام لطفا به نفر راهنمایی کنه چطور میشه خودرو انتخابی رو تغییر داد؟

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    انقد ثبت نشد سفارش ام
    ا شتباهی ی خودرو دیگه ثبت کردم

    • افشاررحیمی ارسالی در

      باسلام:بنده فقط یک عدد پلاک انتظامی فعال عمومی(کامیون)دارم آیا می توانم دراین طر ح قرعه کشی خودرو ثبت نام کنم یا نه؟ ضمنا ً تابحال ازایران خودرووسایپا خودرویی نخر یدم.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام متاسفانه کافینت اشتباهي خودرو رو ان تخاب کرده میگن امکان ویرایش نیست باید چی کارکنیم؟

  • علی فریور ارسالی در

    سلام من پارسال از ایران خودرو ثبت نام کر دم ولی با صلح قرارداد را واگذار کردم الا ن میتونم ثبت نام بکنم؟

  • arad ارسالی در

    سلام خسته نباشید.ما ب یکی از آشناهامون گ فتیم ثبت نام رو انجام بده میخواستیم برای شرکت سایپا ثبت نام کنیم ولی ایشون اشتبا هی تو ایران خودرو ثبت نام کردن ایا امکان داره تعویضش کنیم و برای سایپا ثبت نام ک نیم؟ممنون میشم اگه زود جواب بدین

  •           ​‌‍‎‏ ‮‭‫‪   ارسالی در

    سلام دوستان
    یه کمی عاقل باشیم.
    اگه ما مردم به جای اینکه خریدار این ا بر قراضه ها با قیمت قزاف باشیم و خودرو س از ها هم ببینن که هر چقدر قیمت ها رو بال ا می برن بازم مردم می خوان این طوری بدبخ ت می شیم و هی قیمتا رو بالا میارن.
    حالا راهکار چیست؟؟
    1-همگی متحد شی م و خودرو نخریم (که این نشدنیه!!!پس چرا گفتم؟؟؟)

    راهکار دوم:

    2- با این تعداد درخواستی که برای خودرو وجود داره و نزدیک به 1/000/000 خود رو میشه و با احتساب اینکه میانگین قیمت ی ک خودرو رو حدود 50/000/000 حساب کنیم با ضرب این دو عدد در یکدیگر مبلغ زیر بدست م یاد:
    50/000/000/000/000 یعنی 50/00 0 میلیارد!!
    خب با این پول چه کارای ی میشه کرد؟[به نظرتون]

    خب م یشه یه کارخونه خودروسازی زد به نام:
    « شرکت خودروسازی ما (مردم ایران) »
    تا چی کار کرد؟
    تا از دست این خو دروساز ها که ابر قراضه هاشون رو با قیمت قزاف مید ن دست مردم راحت شیم.

    اهداف این شرکت:
    تولید خودرو با کیفیت با قیمت ایده ال و تحویل به مردمی ک ه واقعا به ماشین نیازمندند نه دلالان

    موارد مورد نیاز برای تاسیس شرک ت:
    1-مردم (مهمترین)
    2-افراد متخصص در خودرو سازی و مهندسان با تجربه ج وان ایرانی
    3-افرادی که بتوانند این ایده را به اجرا درآورده و عملی کنند
    4-و...

    اطلاعت درباره شرک ت:
    صاحب کارخانه: مردم ایران

    آینده کارخانه:
    ایجاد یک کار خانه در هر استان مختص مردم آن استان
    صادرات خودرو با کیفیت
    بهرمندی از نیروی جوان و متخصصانی که بیکار مانده ان د
    تولید خودرو به مقدار نیاز کشور و تامین خودرو برای مردم برای جلوگیری از ب الا رفتن قیمت
    و...

    ش اید این ایده در اول مسخره یا ناممکن بیاد اما شاید بعد 10 سال یک ایده عملی تبدیل شد.

    این ایده نیا به خیلی تف کر و اصلاح داره تا به ایده عملی تبدیل بش ه

    امیدوارم این ایده ما را ک می تکان داده باشد تا به داد خود و آینده خود برسیم.

    برای اینکه اقتصا د پیشرفت کند خودمان نیز باید دست بکار بش یم و منتظر نمانیم

    اگه با ای ن ایده موافقین و یا نظری دارن به این نظر پاسخ بدین
    این مظلب رو تا متونید د ر فضای مجازی منتشر کنید.

    به امید آن روز

    #جهش_تولید
    #شرکت_خودروسازی_مردم_ایران

  • تارا ارسالی در

    سلام کسی میدونه امکان تغییر ماشین ثبت نا می وجود داره یا نه؟

    • مهدی ارسالی در

      امکان ویرایش ماشین در سایپا وجود نداره؟ا گر بخوایم تغییرش بدیم باید چیکار کنیم؟لط فا یکی که خبرداره راهنمایی کنه ممنون

    • خانم صادقی ارسالی در

      من میخواستم پارس ثبت نام کنم اشتباه ۴۰۵ زدم چرا یه ویرایش نداره به پشتیبان هم زن گ میزنم میگه گزینه تغییر نداره خب این چه کاریه اگه اسمم در بیاد چه کار کنم وقتی ماشین مورد علاقم پارس بوده نه ۴۰۵ ای خدا اا هیشکی جواب نمیده هر جا زنگ میزنم این چه سایتی هست که یه گزینه ویرایش نداره

  • رضا ارسالی در

    سلام بابا یه شیر پاک خورده پیدا نمی شه ج واب ما رو بده؟ چطور می تونم شماره پیگیری قرعه کشی خودرو را مجددا مشاهده کنم؟ چون هنگام ثبت نهایی کد پیگیری را یاداشت نکر دم!!!

    • بی نام ارسالی در

      سلام میتونی بری دوباره تو سایت قسمت استعلام خرید کد قرعه کشی رو ببینی و یادداشت کنی.

  • امیر ارسالی در

    سلام. با این وضع باز هم خودرو به مصرف کن نده واقعی نمیرسه. باید این شرط رو هم اضا فه کنن که هر خانواده ای ماشین داشته باشه هیچ عضوی از اون خانواده نتونن ثبت نام ک نن. الان تو خونه طرف سه تا ماشین هست باز میره با کد ملی بچه چهارمی ثبت نام میکنه . این که نمیشه.

  • میثم ارسالی در

    انجام ثبت نام یک میلیون تضمینی حضوری هم انجام میدم meysamlacy@

    • ناشناس ارسالی در

      شمارت رو بده

    • ناشناس ارسالی در

      شمارت رو بفرست به 09034722912

  • حیدر ارسالی در

    سلام ، ظاهرا برای ثبت نام باید به یه سری دلال مراجعه کرد ، دو روزه در مرحله دوم بازی " ثبت نام " موندم ، شماره شبا رو وارد میکنم ، ولی نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و نام پدر ، فعال نمیشه که ثبت نام کنم ، چرا؟؟؟؟

  • محمد حسین ارسالی در

    زمان اتمام ثبت نام کسی هست بدونه کی هست؟

  • رضا ارسالی در

    انتخاب نوع خودرو و همچنین انتخاب سایپا ی ا ایران خودرو تاثیری در شانس برنده شدن د اره ،مثلا اکثر مردم پارس انتخاب میکنن،من تیبا انتخاب کنم شانسم بیشتره؟

  • ناشناس ارسالی در

    یه عده دلال بی همه چی هی دارن اینجا کامنت های بدبختی میذارن. بابا لعنتی مملکتو قورت دادی. بذار ما که هیچی نداریم لااقل بتونیم یه ماشین داشته باشیم. طرف کلی ماشین خرید و فروش میکنه و پول به جیب میزنه از ایران خودرو و سایپا بعد میاد اینجا اینارو فحش میده. یکم شرف داشته باش بی شرف.!!!

  • پیمان ارسالی در

    سلام دو سوال اساسی که کسی نپرسیده
    زمان دقیق قرعه کشی کی هست
    زمان واریز پول تا کی هست؟

  • ناشناس ارسالی در

    بخدا اینا همه فیلمه مردم و گذاشتن سر کار با پول مردم جیب خودشون و پر میکنن چقدر اینا کثیف هستن یعنی ظالم تر از اینا از حضرت ادم تا حالا نبوده پدر من دوساله ثبت نام کرده تکمیل وجه هم کرده هنوز ماشین رو ندادن اخه چقدر بیشرف هستید دست بردارید از سر مردم بدبخت با این کار قشر ضعیف رو بدبخت تر میکنید به اون خدا که همه قبولش دارن باید محل دپوی این محصولات اشغال رو اتش بزنن مردم اینا خیلی بیشرف هستن یعنی قشنگ پاشونو گذاشتن رو خرخره قشر متوسط و ضعیف ای خدا لعنتتون کنه ادم به اون دنیا و خدا و پیغمر و دین شک میکنه یعنی انقدر ظالم داریم

  • فاطمه شهری ارسالی در

    باسلام می خواهم پیش ثبت نام انجام دهم سی تم می گوید شمابه میزان ظرفیت برای هر مشت ری خریدکرده ایدمن چگونه ثبت نام کنم

  • عسکری ارسالی در

    سلام اگه کسی در قرعه کشی شرکت کنه و برند ه بشه ولی به هر دلیلی نتونه پولشو به حسا ب بریزه و ادامه ثبت نام رو انجام بده میت ونه در فروش فوق العاده ی بعدی شرکت کنه ی ا نه ؟؟

    • رضا ارسالی در

      هیچی برای همیشه از خرید ماشین در ایران م حروم می شی به همین سادگی به همین خوشمزگی . تا تو باشی از این کار ها نکنی.

  • پریسا حامدی ارسالی در

    آیا امکان داره خودروی ثبت نامی رو تغییر داد
    من 206 ثبت نام کردم الان میخوا م تغییر بدم

  • Mehran ارسالی در

    با سلام
    دوستان در خصوص ثبت نام در هر دو خودرو سازی نه تعهدی دیدم و نه مخال فتی و بند و تبصره ای در ابتدای ثبت نام خ ودرو سازی های ایرانخودرو و سایپا
    عقلا هم کار نا معقولی تلقی نمیشه چون شما دو تا شانس دارید در دو خودرو سازی که من افعشون و بودجه و سازمانشون با هم متفاوت هست و ربطی به هم ندارد اتفاقا از جهت اف زایش آمار هم ه
    که شده این دو خودرو سازی تمایل دارند که همه در هردو خودرو س ازی ثبت نام کرده باشند ....؟!
    لطفا اگر کسی مستنداتی در منع ثبت نام در هر د و خودرو سازی داره اعلام کنه تشکر و سپاس

  • Pedram ارسالی در

    کسی میدونه اگه تو قرعه کشی اسممون دراومد ، تا چند روز بعد فرصت داریم پول رو بریز یم ؟

  • جواد ارسالی در

    شما به میزان ظرفیت مجاز برای هر مشتری خرید کرده اید این خطا رو چطور بر طرف کنم

  • حمزه رضی زاده دستجردی ارسالی در

    سلام
    من که هنوز نتونستنم ماشین انتخاب کنم از سایت ایرانخودرو همش میزنه به علت عدم قیمت گذاری خودر نمیشه خودرو انتخاب کرد

  • سید امیر ارسالی در

    کی می تونه ماشین بنویسه که حتما به اسمم در بیاد پنج ملیون میدم 09034722912

  • ایوب سرشار ارسالی در

    راضیم ای کاش یکی از برندگان خودرو باشم ت ا حالا نه خودرویی داشتم و نه ثبت نامی

  • علی ارسالی در

    من مطمئنم که 206 انتخاب کردم ولی 405 ثبت شد برام!!!! این دیگه واقعا نوبره!! زنگ زدم ایران خودرو گفت هیچکاری نمیشه کرد!! جالبه نه جایی میشه دید نه اصلاح داره!! چ ه وضعیتی داریم واقعا تو این مملکت

  • Ahmad ارسالی در

    در موقع ثبت ثبت نام در اخر پیغام حساب شم ا مسدود را میزنه باید چکار کنم؟

  • علی ارسالی در

    ای شرط پلاک فعال واقعا خوب نیست چون من ی ه پراید قدیمی دارم و میخوام که تعویضش کن م .حالا با این وضعیت که نمیشه آخه.خواهشا این شرط یه جوری تعدیلش کنین.خواهش میکنم.

  • Sajad ارسالی در

    من چرا نمیتونم ماشین انتخاب کنم

    • محمد رضا عليزاده ارسالی در

      د

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    امکان تغییر خودرو بعد از ثبت نام هست ؟
    اگر هست چطوری؟

  • هستی ارسالی در

    آیا امکان تغییر خودرو وجود داره؟

  • حسین ارسالی در

    اونایی که میگن نخرید. نخریم چکار کنیم؟ ماشینی که میخوام تو بازار ۵۰ تومن گ رون تره. من که با بدبختی پول جور کردم ۵۰ تومن دیگه از کجا بیارم. وگرنه منم دوست داشتم تو بازار همین قیمتا باشه که نرم تو صف.ماشین من فرسودس. دیگه تو جاده نمیتون م باهاش بار ببرم.مجبورم.

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ی امکان تغییر بذارید من اشتباهی انت خاب کردم.این چه وضعشه!!!!

  • نگین ارسالی در

    سلام من شماره شبا رو اشتباه ثببت کردم و خودرو ساینا نوشتم ایا از قرعه کشی محروم میشم

  • بی نام ارسالی در

    دوستان که دنبال کد قرعه کشی هستن بزن تو سایت قسمت آخر می تونید گرسنه استعلام کد قرعه کشی رو مشاهده فرمائید.

  • محمد یاسین ارسالی در

    اقا چرا امکان حذف درخواست خرید خودرونذاش تین پس از ثبت نام .شاید تو این مدت کسی نظرش برگرده یا مثل من بخشنامه رو کامل نخ ونده باشه تو هر دو شرکت اسم نوشته باشه ب اید امکان حذف درخواست باشه . قوه قضاییه لطفا بررسی کنید امیدمان به شماست

  • ناشناس ارسالی در

    سلام؛ هر كي دستش مي رسه اطلاع رساني كنه به اين شركتا يا قوه قضاييه:
    من رفت م تو سايت سايپا ثبت نام كردم حالا ميخام حذف كنم و تو سايت ايرانخودرو ثبت نام كنم بابا يك بار اجازه ويرايش بديد.

  • ميلاد ارسالی در

    بابااااااااااااااااااااا!!!! امكان حذف ثبت نام در 2 خودروساز را بزاريد.
    م ن تو جفتش ثبت نام كردم

    • مهرناز ارسالی در

      بابااااااااا!!!اخه چرااینکارو کردی

  • ناشناس ارسالی در

    آیا هنوز پژو پارس در لیست هست یا تموم شد ه؟ کسی میدونه

  • مهرناز ارسالی در

    منم رانا ثبت نام کردم الان میخام حذفش کن م سایپا ثبت نام کنم ولی نمیییییشههه...بع دم‌یه سوال دیگه‌اگه قرعه کشی دراومد ماشی نو چند ماهه تحویل میدن؟؟؟و اینکه پولو ب چه شکل و کی باید واریز کنیم

  • ماهی ارسالی در

    من هم همین مشکل رو دارم توروخدا امکان وی رایش بذارید پدرم پراید درب و داغون داره و بعد از سالها ازم خواست یه ماشین ثبت نا م کنم نذارین ناامیدش کنم. توروخدااااااا یه فکری به حال ما بکنید. گزینه حذف یا وی رایش رو فعال کنید

  • Sepid ارسالی در

    سلام..بعد از گرفتن کد پیگیری کار دیگه ای هم باید انجام داد؟

  • فاطمه ارسالی در

    سلام من تو سایت سایپا ثبت نام کردم ولی در حین انتخاب نوع خودروپشیمون شدم و تو سایت ایرانخودرو ثبت نام کردم الان اسمم هم تو سایت سایپا هس چون مراحل رو تا اخر نرفتم و کد پیکری رو نگرفتم

  • مرضیه ارسالی در

    سلام من تو سایت ساپیاثبت نام کردم ولی نو ع ماشین انتخاب نکردم بعد امدم تو سایت ای ران خودرو ثبت نام کردم تمم مراحل رو رفتم کد پیگری گرفتم یعنی الان یعنی تو سایت س ایپا هم اسمم ثبت شده؟؟؟؟

    • میلاد ارسالی در

      سلام دوستان. طی تماسی که با پشتیبانی سای ت سایپا داشتم از فردا امکان حذف ثبت نام در سایت شرکت سایپا فعال خواهد شد. لذا از فردا می تونید ثبت نام خودتونو حذف یا وی رایش کنید.

  • ناشناس ارسالی در

    اقا همتون سرکارید من ۶ماه پیش کوئیک ثبت نام کردم پولشو کامل پرداخت کردم هنوز ندادن میگن قطعه نداریم تحریم پس چرا پیش فروش فوری میزارید دستتون تو جیب مردم فروش فوری یعنی تحویل تا چندین ماه ویا سال

  • ساسان ارسالی در

    سایت قطره:
    این منبع آگاه بیان کرد: پلاک‌های زرد یعنی خودرو‌های کامیون، تاک سی و خودرو‌های عمومی جزو پلاک‌های جاری م حسوب نشده و دارندگان این خودرو‌ها می‌توا نند وارد فرآیند ثبت‌نام شوند. بنا بر اعل ام وزارت صمت تا چند روز آینده پیش فروش د وم هم برای ۷۵ هزار خودرو آغاز خواهد شد ک ه تحویل آن به نیمه دوم سال ۹۹ موکول می‌ش ود. از خرداد امسال تا ایام دهه فجر فروش فوق‌العاده ۲۵ هزارتایی یا پیش فروش ۷۵ هز ارتایی خواهیم داشت که یک ماه در میان برگ زار می‌شود. در مجموع ۴ فروش ویژه و ۴ پیش فروش پیش رو خواهیم داشت.

  • ایران ارسالی در

    مثل اینکه امکان ویرایش و حذف در سایت ایر انخودرو فعال شده است.
    سایت سایپا ر و هم پیگیری کنید این کارو بکنند تا بشه ح ذف کرد

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ببینیدباچشم بازنگاه قصیه کنید.اگه ش رط واریزنصف مبلغوقبل ازقرعه کشی حذف نمیک ردن،کسی نمیتونست همه ی خانواده وفامیلاشو ثبت نام کنه وفقط افرادمیتونستن یکی ثبت ن ام کنن اونوقت فرصت براهمه برابربودوخودرو به دست مصرف کننده واقعی میرسید.انتظارمیر فت ایرانخودرووسایپاخیلی دقیقترعمل کنن.وس لام.

  • ناشناس ارسالی در

    دیروز بعدازظهر بدون انتخاب تیک پلاک می ش د تو سایت ایرانخودرو ثبت نام کرد. این یع نی چی آخه؟خیلیا دیروز با وجود داشتن پلاک قعال ثبت نام کردن

  • عبدالوهاب کردسالارزهی ارسالی در

    خودرو تیبا2

  • عبدالوهاب کردسالارزهی ارسالی در

    میخاستم.تیبا2اسم.بنویسم

  • عبدالوهاب کردسالارزهی ارسالی در

    تیبا2

  • عبدالوهاب کردسالارزهی ارسالی در

    تیبا2

  • فاطمه ارسالی در

    سلام،من اولین باره ثبت نام می کنم ولی بر ام پیام میاد قبلا با این کد ملی ثبت نام شدی!چطور ممکنه !

  • sara ارسالی در

    کد اعتبارسنجی که در مرحله آخر برام ارسال میشه و واردش میکنم میشه کد رهگیری؟
    اخه من تا مرحله اخر که نوشته ثبت اطلاع ات نهایی رفتم ولی کد رهگیری نداد بهم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام ببخشید انتخاب رنگ بعد از واریز وجه هست؟؟؟

  • محمد ارسالی در

    حرف از وجدان نزنید خودرو ساز ها یک عمر خ ون ما رو تو شیشه کردید حالاچه دل سوز شدی د واقعا چه بد بخت شدیم خودشون با ماشین خ ارجی حال میکنند مابا لگنای اونا تازه بهم ون میندازن ااون همه وقط داشتن برا ساختن ماشین یکیاکزوزش باسیم بستن یکی در داشبرت باز میکردی کلرش روشن میشد حالا توخونه ن شستن پول میاد تو حسابشون حال میکنند ما ت و سر هم میزنیم برا قرعه کشی

  • ناشناس ارسالی در

    سایپا چرا کد قرعه کشی نمیده؟؟؟سرکاریم؟؟؟

  • فریبا ارسالی در

    من تو سایت سایپا مراحل ثبت نام وانجام دادم وماشین انتخاب میکنم ولی برای من پیغام کاربر گرامی شما قبلا این خودرو را خریداری کرده اید می زنه. من تا حالا هیچ ثبت نامی نداشتم و ماشین هم نداشتم؟؟؟؟

  • امیر حسین ارسالی در

    سلام ببخشید یه سوال من هم توی ایران خودر و ثبت نام کردم هم سایپا مشکلی پیش نمیاد که

    • ناشناس ارسالی در

      تا آخر عمرت از ثبت نام خودرو محرومت میکن ن

  • محمود۸۸ ارسالی در

    آقا.. یکی جواب بده.. تکلیف رنگ خودرو چی میشه؟

  • محمود۸۸ ارسالی در

    من همه مراحل رو رفتم ولی رنگ ماشینو من ن دیدم که گزینه ای داشته باشه... باید یک ک لاس مشاوره بیان

  • Sara ارسالی در

    سلام یه خبر!
    اگر توی سایپا ثبت نام کنید ولی خودرو انتخاب نکنید،و در ایران خودرو ثبت نام کنید ولی خودرو هم انتخاب ک رده باشید ،اشکالی نداره.یعنی محروم نمیشی د و ثبت نام ایران خودرو شما اوکی میشه ول ی ثبت نام سایپا دیگه کنسل میشه

  • ناشناس ارسالی در

    من ثبت نام درخواست خرید پژو کردم ولی نوش ت سایت ایران خودروبا مشکل مواجه شده مجدد که وارد شدم نوشت ظرفیت شما برای خرید پر شده است . کد پیگیری هم برام نیومد .
    این مشکل خیلی ها هست پس خواهشا اگر ک سی میدونه راهنمایی کنه
    ممنون

  • رقیبه ایرانی علی بابالو ارسالی در

    قرعه کشی ایران خودرو

  • ناشناس ارسالی در

    بهترین راه نخریدن هست ولی این که مردم بر ای خرید هجوم میارن از نادانی شون نیست بل که به خاطر این که الان یه اصلی تو کشور ب ی ثبات ما وجود داره که ارزش پول ملی روز به روز داره میاد پایین مردم خودرو یا ک الای سرمایه ای دیگه ای را می خرن تا ارزش دارایی ها شون حفظ بشه!

  • مجتبی ارسالی در

    سلام دوستان من ثبت نام رو انجام دادم و ک دپیگیری رو هم گرفتم اما شماره شناسنامه رو صفر زده بنظرتون به مشکل میخورم؟

  • ساناز سنگی ارسالی در

    سلام دوستان من ثبت نام کردم ولی الان منصرف شدم چون پلاکم فعاله و میخوام ثبت نام وکنسل کنم زنگم زدم از پشتیبانی پرسیدم هی میگه گزینه انصراف داره ولی من هرچی گشتم‌ توی سایت نبود لطفا راهنماییم کنید

  • فاطمه عبدالهی ارسالی در

    سلام من براتون تضمینی ثبت نام میکنم. ۰۹۳ ۸۸۵۵۶۰۶۲ .نگران نباشید.براحتی‌میشه ثبت ن ام کرد.ان شاالله کسایی که واقعا مصرف کنن ده اند بتونند ثبت نام کنند.یاحق

  • حسین بالاپور ارسالی در

    امروز 19خرداد وضعیت قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو برای خودرو دنا پلاس رو چک کردم نوشته برنده نشده اید.
    چطور میشه هنوز وقت ثبتنام تمام نشده و قرعه کشی نشده بنویسه برنده نشده اید.

  • سحر ارسالی در

    من نمیتونم وارد کاربریم بشم و خودرو انتخ اب کنم کسی هست منو راهنمایی کنه. کد کارب رییم مسدود شده انگار

  • سحر ارسالی در

    کد کاربری من مسدود شده و نمیتونم خودرو ا نتخاب کنم. واسه طرح فوق العاده ثبت نام کردم ولی الان مسدود شده تو رو خدا راهنما ییم کنید

  • علی ارسالی در

    من در ایران خودرو شرکت کردم وپارس بهم اف تاد پول هم واریز کردم بدلیل تحویل طولانی میشه یک ماشینم در سایپا ثبت نام کرد؟

  • امین ارسالی در

    سلام
    تو سایت سایپا هنگام ثبت نام م یزنه "شما قبلا این خودرو را خریداری نموده اید. "، در صورتی که من تا ای ن لحظه هیچ خودرویی از هیچ شرکتی نگرفته ا م!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها