|
کدخبر: 101886

پیش‌فروش‌های جدید خودرو در راه است

سرپرست دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت در برنامه رادیویی دال(رادیو جوان) گفت: اتصال برخط سامانه امتا به سامانه‌های اطلاعاتی دیگر دستگاه‌ها سرعت ثبت نام متقاضیان خودرو را نیز سریعتر کرده است و زیرساخت‌های این سامانه در حال تقویت است.

خودرو پیش‌فروش‌های جدید خودرو در راه است

امیر جعفر پور در این برنامه در خصوص ثبت نام و قرعه کشی برای تحویل خودرو به مشتریان بیان کرد: در این مرحله از سامانه امتا که متصل به سامانه‌های اصلی کشور مانند ثبت احوال و وزارت ارتباطات است استفاده کردیم که شرایط ثبت نام مانند داشتن گواهینامه، پلاک فعال، تلفن همراه و کارت بانکی را رصد می‌کنیم که اتصال برخط به این سامانه‌ها سرعت ثبت نام را نیز سریعتر کرده است.

وی ادامه داد: مسئولیت سامانه امتا با وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی این وزارتخانه است.

سرپرست دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت در خصوص برخی مسائل مربوط به ثبتنام در سامانه امتا تصریح کرد: زیرساخت‌های سامانه امتا در حال تقویت است، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حال رصد مداوم و شبانه روزی مشکلات این سامانه می‌باشد و بروز برخی مشکلات مربوط به ساعت ثبت نام متقاضیان و ترافیک بسیار بالا در روز است که متقاضیان بهتر است شب‌ها نسبت به ثبت نام مبادرت ورزند.

جعفرپور در خصوص شرایط ثبت نام ادامه داد: در خصوص شرایط ثبتنام بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت تدبیر و برنامه‌ریزی شده است و فرآیند بسیار مدیریت شده‌ای برای استفاده از سامانه امتا، تجهیز آن و اتصالش به سامانه‌های اطلاعاتی داشتیم و انجام آزمایشی برخی فرآیندها در ۳ ماهه گذشته در دست اقدام بوده است.

وی گفت: در مرحله اول ثبت نام با توجه به پیش‌بینی استقبال مردم شرایطی برای ثبت نام‌کنندگان در نظر گرفته شد تا فشار به سامانه امتا و زیرساخت‌های آن به حداقل ممکن برسد و با تلاش همکارانمان در مجموعه مرکز تجارت الکترونیکی برخی شرایط محدود‌کننده مانند داشتن چک نیز برداشته شد.

سرپرست دفتر خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت اضافه کرد: داشتن چک برای کاهش ورود دلال‌ها به ثبت نام بوده است تا خودرو به‌دست متقاضی واقعی برسد و عدالت در توزیع اتفاق بیفتد.

جعفرپور افزود: به دنبال این هستیم که خودرو محلی برای سوداگری افراد سودجو نباشد و به همین دلیل داشتن پلاک فعال را جزو شرایط نهادیم.

وی گفت: برنامه‌های پیش فروش در روزهای آینده نیز داریم که توسط سرپرست محترم وزارتخانه اعلام خواهد شد.

 

منبع: شاتا
  • ناشناس ارسالی در

    چطوریه تا چند روز پیش دنا پلاس قیمت کارخ ونه ایش 110 میای ن بود الان شده 93 ملیون الان چی شده دنا اومده پایین پارس تیوفای اتوماتیک شده 105 ملیون خلی خنده داره چی ه فهمیدن مردم همه پارس ثبت نام کردن قیمت و بردن بالا بعدم دنا پلاس کلا توقف تولید زدن ارزونتر شده ونیست

ارسال نظر