|
کدخبر: 308857

قتل یگانه رستمی به دست دایی بی‌ رحم! + عکس

دختر جوان پس از جدایی از همسر دومش در استان مرکزی با شلیک های مرگبار دایی اش به قتل رسید. عصر ۱۱ مهر ماه دختر ۲۵ ساله به نام یگانه رستمی اهل روستای باقرآباد استان مرکزی به دست دایی خود به اسلحه گرم به قتل رسید.

حوادث  قتل یگانه رستمی به دست دایی بی‌ رحم! + عکس

پدر و مادر یگانه رستمی که در سن ۱۲ سالگی او از یکدیگر جدا شده بودند، یگانه را در سن ۱۴ سالگی برخلاف میل باطنی اش مجبور به نامزدی با فردی از اقوام مادری او به می کنند که بعد از مدتی به دلایل نامعلوم از نامزد خود جدا شده و در خانه مادربزرگ خود زندگی می کرد.

یگانه رستمی بعد از مدتی با فردی با اختلاف سنی زیاد ازدواج می کند که این ازدواج هم به طلاق منجر می شود. یگانه بعد از ازدواج ناموفق دوم خود به پیشنهاد دایی خود برای رفتن به بهزیستی وسایل خود را جمع کرده و به همراه دایی اش به سمت بهزیستی حرکت می کند بی خبر از سرنوشت شومی که انتظار او را می کشد.

یگانه+رستمی

دایی او با اسلحه شکاری گلوله هایی را به سمت پهلو، پا صورتش شلیک کرده و جسد او را در روستای باقرآباد رها می کند.

دایی یگانه رستمی بعد به قتل خواهر زاده اش به کلانتری رفته و خود را معرفی کرده به قتل یگانه اعتراف می کند که با اعتراف او ماموران آگاهی برای پیدا کردن جسد این دختر جوان به سمت محل قتل رفته و جسد یگانه را در حالی که ۶ گلوله به بدن و صورت او اصابت کرده بود پیدا می کنند.

پرونده این قتل عجیب در بررسی می باشد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها