|
کدخبر: 308643

جزئیات جدید از قتل مونا حیدری

پسر عموی مونا حیدری که در سال ۱۴۰۰ به دست همسرش به قتل رسیده بود، خودکشی کرد.خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری در اهواز

جامعه جزئیات جدید از قتل مونا حیدری

پس از انتشار این خبر و بر اساس اعتراف متهم ردیف اول این پرونده که همان شوهر قربانی به مقامات قضایی مطرح شده بود او دلیل این قتل وحشتناک و بی رحمانه را مشکلات ناموسی همسرش اعلام کرده بود.

قاتل بی رحم مدعی شده بود زن جوانش پس از فرار با یک مرد غریبه به ترکیه رفته و پس از پیگیری‌های شوهرش به ایران بازگردانده شد و بعد از چند روز به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسید.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه عاملان جنایت را شناسایی کردند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی علی حسن لو بازپرس ویژه قتل راهی مخفیگاه متهمان شدند و ساعت ۱۸ عصر ۱۸ بهمن ماه دو سال قبل، قاتل و برادرش را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

پس از گذشت چند روز و بنابر شرایط حاکم بر فضای روانی جامعه دادگاه این قتل هولناک در سریعترین زمان ممکن انجام شد و مقامات قضایی به صورت ویژه شروع به بررسی پرونده کرده و در حکمی و با توجه به رضایت اولیای دم مونا، سجاد متهم ردیف اول پرونده به اتهامات مباشرت در قتل عمدی و ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی و متهم دیگر به نام حیدر متهم دوم به اتهام معاونت در قتل عمدی محکوم شدند.

اما پس از رضایت اولیای دم همچنان جنبه عمومی جرم باقی مانده و بر این اساس متهم ردیف اول از حیث مباشرت در قتل عمدی به تحمل ۷ سال و نیم حبس تعزیری و از حیث جنبه عمومی ایراد ضرب و جرح عمدی به ۸ ماه حبس محکوم شد و متهم ردیف دوم که برادر شوهر زن جوان قربانی بود نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شد.

پس از گذشت حدود یک سال و نیم از وقوع این حادثه تلخ بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه متوجه شد اواسط شهریور ماه ۱۴۰۲ متهم ردیف دوم حیدر برادر همسر مونا حیدری که در زمان وقوع قتل ۱۳ سال بیشتر نداشت با ابراز عذاب وجدان از زمان کشته شدن مونا و فراموش نکرده چهره او خود را در سن ۱۵ سالگی حلق آویز و به زندگی خود پایان داده است.

تحقیقات در خصوص این پرونده در دستور کار پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفته است.

 

 

منبع: اطلاعات آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها