|
کدخبر: 308336

درگیری وحشتناک در شرق تهران / نگهبان جوان به قتل رسید

نگهبان جوان در یک درگیری هولناک در ساختمان نوساز شرق تهران به قتل رسید.

حوادث درگیری وحشتناک در شرق تهران / نگهبان جوان به قتل رسید

ظهر روز گذشته هشتم مهرماه، کشف جسد خون‌آلود مرد جوانی در یکی از خانه‌های ساختمانی در شرق تهران از سوی همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه موسی رضازاده؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی، برای تحقیقات میدانی راهی خانه موردنظر شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسید بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، از زمان مرگ مقتول حدودا ۲۰ ساعتی گذشته است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول نگهبان ساختمان نوساز بوه در خانه‌ خود احتمالا از سوی دوست خود با انگیزه نامشخصی هدف ضربات چاقو قرار قرار گرفته و قاتل پس از ارتکاب جنایت پا به فرار گذاشته است.

در گام بعدی مأموران تیم تشخیص هویت اقدام به انگشت‌نگاری از روی جسد کردند و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز مأموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری قاتل ادامه دارد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها