|
کدخبر: 307922

ماجرای خودکشی زن مرندی چه بود؟

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی شهرستان مرند با حضور و اقدام به موقع مانع از خودکشی زن ۴۵ ساله شدند.

حوادث ماجرای خودکشی زن مرندی چه بود؟

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شهروندی در یکی از پل‌های عابر پیاده مرند قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ طالقانی شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد زن ۴۵ ساله قصد پرتاب خود از پل را دارد که ماموران انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و روانشناختی، با دعوت وی به حفظ آرامش و ترغیب به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند شدند.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: این شهروند پس از انتقال به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری و در بررسی‌های صورت گرفته، علت و انگیزه این اقدام را مشکلات و اختلالات روحی و روانی عنوان کرد که پس از انجام خدمات مشاوره ای برای اقدامات بعدی تحویل اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، اذعان داشت: مشاوران پلیس در تمامی مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها