|
کدخبر: 295798

توضیحات پلیس درباره مرگ مشکوک زهرا برناکی

رئیس پلیس سمنان درباره فوت زهرا برناکی، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که شب گذشته و بر اثر سقوط از ارتفاع از دنیا رفت، توضیحاتی را ارائه کرد.

حوادث توضیحات پلیس درباره مرگ مشکوک زهرا برناکی

پس از انتشار خبر فوت "زهرا برناکی، ورزشکار پاراالمپیکی تیم ملی پارادوومیدانی، شایعات زیادی درباره فوت مشکوک وی در فضای رسانه‌ای کشور در حال دست به دست شدن است، اما واقعیت ماجرا چیست؟

سرهنگ اسدالله ناکینی فرمانده انتظامی سمنان درباره علت فوت زهرا برناکی، با تأکید بر اینکه بررسی‌های پلیس همچنان درخصوص چگونگی فوت خانم برناکی در حال انجام است تصریح کرد: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی این بانوی ورزشکار است و فرضیه قتل تاکنون به اثبات نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌‌ها حاکی از این است که زهرا برناکی با همسر خود اختلافات خانوادگی داشته است؛ خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج بررسی‌های پلیس تا این لحظه، احتمالاً خانم برناکی با پرتاب کردن خود از یک ساختمان چهارطبقه دست به خودکشی زده است.

زهرا برناکی، عضو تیم ملی و صاحب ۶ مدال در رشته دوومیدانی کشوری و پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ساعت ۵ عصر روز گذشته بر اثر سقوط از یک ساختمان چهارطبقه به‌شدت دچار جراحت و شکستگی‌های متعدد شد و بلافاصله پس از اطلاع به مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان و با اعزام نیروهای این مرکز، به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافت.

اقدامات درمانی برای این ورزشکار تا ساعت ۷ شب با استفاده از همه توان و ظرفیت‌های پزشکی انجام شد؛ اما همه این اقدامات درمانی به‌علت شدت جراحات بی‌نتیجه ماند و زهرا برناکی ۳۳ساله، در شامگاه ششم خردادماه سال ۱۴۰۲ درگذشت.

برناکی قهرمان رشته ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی در رده‌های استانی، ملی و بین‌المللی بود و همسر وی نیز عضو تیم پاراتیراندازی جمهوری اسلامی ایران و صاحب ۱۰ مدال طلا و نقره کشوری در رشته دو‌ومیدانی جانبازان و معلولین است.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    ایشان هم خودکشی شدند مثل زنده یاد پور احمد

ارسال نظر