|
کدخبر: 307528

خودکشی روی پل عابرپیاده / پلیس فرشته نجات شد

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع، مانع از خودکشی یک جوان ۲۶ ساله شدند.

حوادث خودکشی روی پل عابرپیاده / پلیس فرشته نجات شد

سرهنگ احمد ثمره حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شهروندی در یکی از پل‌های عابر پیاده چابهار قصد خودکشی دارد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد شخصی ۲۶ ساله قصد پرتاب خود از پل را دارد که ماموران و روانشناس انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از شیوه‌های روانشناختی، با دعوت از فرد مورد نظر به حفظ آرامش و ترغیب وی به جلوگیری از هرگونه اقدام نسنجیده، مانع از خودکشی این شهروند شدند.

سرهنگ ثمره حسینی همچنین خاطرنشان کرد: این فرد در بررسی‌های صورت گرفته، علت و انگیزه خود از این اقدام را مشکلات خانوادگی و روحی عنوان کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، اذعان داشت: مشاوران پلیس در تمامی مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها