|
کدخبر: 303947

پرستار روانی ۷ نوزاد را به قتل رساند!

یک پرستار انگلیسی در ارتباط با کشتن هفت نوزاد با تزریق هوا و روشهای دیگر در بیمارستانی در شمال این کشور مجرم شناخته شد.

حوادث پرستار روانی ۷ نوزاد را به قتل رساند!

یک پرستار بخش نوزادان در بیمارستانی در انگلیس در زمینه قتل هفت نوزاد و تلاش برای کشتن شش نوزاد دیگر مجرم شناخته شد.

براساس گزارش سی بی اس، «لوسی لتبی» ۳۳ ساله متهم است، در زمانی که در بیمارستان «کانتس چستر» در شمال غرب انگلیس به عنوان پرستار کار می‌کرده است ۷ نوزاد از جمله ۵ نوزاد پسر و ۲ نوزاد دختر را بین سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ به قتل رسانده است.

طبق یافته‌های پلیس جنایی انگلیس، این پرستار متهم است که به روش‌های مختلف به نوزادان تازه متولد شده از طریق تزریق هوا به جریان خون آنها و وارد کردن هوا و شیر به معده آنها با لوله‌های بینی به معده، به آنها آسیب رسانده است.

وی همچنین تلاش کرده همکاران خود را در این زمینه فریب دهد و آسیب وارده به نوزادان را آسیب پذیری عادی و طبیعی برای کودکان معرفی کند.

«پاسکال جونز» دادستان پرونده با انتشار بیانیه‌ای گفته: لوسی لتبی با استفاده از مهارت و دانش ابزارهای ساده مثل هوا و شیر را به عنوان سلاح کشنده استفاده کرده است و درجایی که باید برای نوزادان و خانواده‌هایشان امن باشد به آنها آسیب زده است.

این گزارش افزود: لتی همچنین متهم است که به سرمهای وریدی انسولین اضافه کرده و در لوله های تنفسی نوزادان اختلال ایجاد می‌کرده است.

لتبی همه اتهامات را رد کرده است.

بیمارستان کانتس چستر در سال ۲۰۱۵ متوجه شده است که برخی نوزادان به دلایل نامشخص به صورت ناگهانی دچار فروپاشی جسمانی شده، بعضیها با کمک کادر درمان جان سالم به در برده و برخی فوت کردند. بررسیها نشان داده که در تمامی موارد لوسی لتبی از پرستاران این نوازدان بوده است.

پلیس انگلیس از ماه مه ۲۰۱۷ بررسیهای خود را در این زمینه آغاز کرده بود. وی قبل از اینکه در نوامبر ۲۰۲۰ به قتل این نوزادان متهم شود سه بار بازداشت شده بود.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها