|
کدخبر: 302428

قتل زن ۳۵ ساله در شرق تهران / ماجرا چیست؟

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف یک مرد به قتل نامزد خود در تهران خبر داد.

حوادث قتل زن ۳۵ ساله در شرق تهران / ماجرا چیست؟

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل مردادماه سال جاری وقوع یک مورد فوتی مشکوک در یکی از محله های شرق شهر تهران از طریق اورژانس بیمارستان به پلیس آگاهی تهران اعلام و رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان ویژه قتل اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقاتشان دریافتند، خانمی ۳۵ ساله در روز ۳  مرداد ماه سال جاری حوالی عصر، با ورود اورژانس به منزل وی، او را به بیمارستان انتقال دادند و علیرغم اقدامات پزشکی، وی به دلیل جراحات وارده و مقدار خون از دست رفته، جان خود را از دست داده است.

نوجوان+قاتل

کارآگاهان در گام بعدی با بررسی جسد آثار جراحت در نواحی مختلف روی سینه، شکم و پهلو او مشاهده کردند و با استفاده از روش های میدانی و تحقیات محلی دریافتند؛ در تاریخ و ساعت مرد جوانی به منزل مقتول مراجعه کرده است و پس از مدتی ، وی با ظاهری آشفته خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه با ورود به منزل مقتول آثار برجای مانده از خونریزی و یک قبضه چاقو در صحنه جرم کشف شد، ادامه داد: کارآگاهان در ادامه به شناسایی قاتل پرداختند تا اینکه ۱۱ مرداد ماه از کلانتری محل وقوع جرم تماس و اعلام داشتند، فردی به کلانتری مراجعه و به ارتکاب یک فقره قتل اعتراف کرده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی سریعا به کلانتری مراجعه کردند و متهم ۳۵ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی در خصوص چرایی و چگونگی وقوع قتل اظهار کرد، به مدت ۴ سال مقتول را می شناخته و قرار بر ازدواج داشتند و در این سال ها هرچقدر درآمد داشتم به نامزدم امانت دادم تا برایم پس انداز کند تا اینکه یک روز از ارتباط او با فرد دیگری با خبر شدم. برای پس گرفتن پول پس اندازم نزد او رفتم که با مقاومت وی برای بازگشت پول مواجه شدم و پس از درگیری لفظی به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کردم و به سرعت از محل متواری شدم. ولی پس از عذاب وجدان و ناراحتی بسیار، خود را به این کلانتری معرفی کردم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: متهم با تکمیل پرونده و تحقیات پلیسی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها