|
کدخبر: 303545

جیب بر مترو صادقیه غافلگیر شد

سرهنگ سعید عطااللهی فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری جوان جیب بری که در ایستگاه مترو صادقیه تهران از شهروندی سرقت می کرد خبر داد.

حوادث جیب بر مترو صادقیه غافلگیر شد

سرهنگ سعید عطااللهی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت در ایستگاه های مترو به روش جیب بری موضوع به کلیه ماموران مستقر در ایستگاه های مترو تهران اعلام و گشت زنی های هدفمند برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش داده شد.

وی با بیان اینکه ماموران مستقر در ایستگاه مترو صادقیه در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه به مردی که در حال پرسه زنی بی هدف در مترو بود مشکوک می شوند افزود: مراقبت های ویژه آغاز تا اینکه ماموران متهم را در حال سرقت از شهروندی با استفاده از ازدحام جمعیت مشاهده می کنند و سریعا وارد عمل شده و متهم را غافلگیر و دستگیر می کنند.

فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهم مقدار ۳۰ میلیون ریال وجه نقد و متهم ۲۷ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت به روش جیب بری در ایستگاه های مترو تهران اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: متهم به مرجع قضائی برای سیر مراحل قانونی معرفی شد.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها