|
کدخبر: 303231

دستگیری زوجی که در انباری ساختمان‌ها پرسه می‌زدند

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

حوادث دستگیری زوجی که در انباری ساختمان‌ها پرسه می‌زدند

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری‌های اماکن خصوصی در محدوده خیابان کارگر تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۲ این پلیس قرار گرفت و ماموران با حضور در محل‌های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارقان را به دست بیاورند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت این زوج سارق در تاریکی هوا با پرسه‌زنی در خیابان‌های خلوت سوژه‌های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارکینگ و انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود گشت زنی‌های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری متهمان را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف متهمان را اعلام کردند.

ماموران در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه آلات و ادوات سرقت از متهمان کشف شد و با انتقال متهمان به کلانتری هر دو متهم به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام پلیسی تحقیق از متهمان برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها