|
کدخبر: 303115

جزئیات جدید از اطفای حریق کشتی در عسلویه

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام‌ کرد: همه سرنشینان کشتی حامل گاز مایع در عسلویه به سلامت خارج شده اند و عملیات مهار آتش ادامه دارد.

14020519000721 Test PhotoN

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور یک شناور آتش‌خوار شرکت کشتیرانی «والفجر» برای اطفای حریق یک کشتی حامل گاز مایع که در لنگرگاه عسلویه دچار سانحه شده است، اعلام‌کرد: با توجه به اعلام سازمان بنادر و دریانوردی به شناورهای آتش‌خوار حاضر در منطقه به منظور اطفای حریق یک کشتی حامل گاز مایع که در عسلویه دچار سانحه شده است یک شناور شرکت والفجر از شرکت‌های تابعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بلافاصله در محل سانحه حاضر شده و نسبت به آغاز عملیات اقدام کرده است‌.

بر این اساس شناور «کارن ۶» با همکاری چند شناور دیگر از سازمان بنادر و کشتیرانی عملیات را آغاز کردند، اما به دلیل سطح گسترده حریق ناشی از حمل بار اشتعال‌زا از سوی کشتی مذکور، عملیات سختی انجام شد و شناوهای امدادرسان در فاصله ۱.۵ مایلی مستقر شدند تا با دستور دوباره سازمان بنادر و دریانوردی عملیات مهار کامل آتش را به پایان برسانند که اکنون سطح آتش کمتر شده و سازمان بنادر شناور آتش‌خوار کشتیرانی را برای کنترل بر وضعیت مهار آتش ترخیص کرده است، اما عملیات از سوی سازمان بنادر همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌های واصله از کاپیتان شناور کارن ۶، سطح آتش‌سوزی کاهش یافته و پرسنل کشتی سانحه‌دیده همگی از کشتی خارج شده‌اند و در سلامت کامل به سر می‌برند و تاکنون انفجاری رخ نداده است.

همه شناورهای امدادرسان در حال آماده‌باش کامل قرار داشتند که دقایقی قبل، به دلیل کاهش سطح حریق، کار فقط با شناورهای آتش‌خوار سازمان بنادر و دریانوردی در جریان است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها