|
کدخبر: 274006

۳۰ زورگیر مخوف به دام پلیس افتادند

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۳۰ سارق خشن دارای سلاح سرد و گرم که اقدام به سرقت بعنف و گوشی قاپی در سطح پایتخت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی بیان کرد: یکی از اولویت‌های پلیس بحث مبارزه با جرایم خشن است که در دو هفته اخیر شدت بیشتری در این زمینه اعمال شده و با اشراف اطلاعاتی و اقتدار توانستیم تعداد قابل توجهی از متهمان و زورگیران خشن را دستگیر کنیم.

هدف از اجرا این طرح و فعالیت این گشت‌ها برای آن است که فاصله زمانی وقوع جرم تا کشف پرونده‌های جرایم به حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

این متهمان در سطح پایتخت اقدام به زورگیری و خفت‌گیری از شهروندان می‌کردند که توسط همکارانم دستگیر شدند.

متهمان به اتهام سرقت بعنف و گوشی قاپی دستگیر شدند و دو نفر از متهمان سلاح گرم و مابقی آن‌ها دارای سلاح سرد بودند.

منبع: میزان
  • ناشناس ارسالی در

    خوشبختانه تا حدودی زیادی گنده لات های چم ستان کنترل شده اند اما تنها فرقی که کرده اینا از کف خیابان رجعت کردن به داخل بنگ اه های املاکی و جاهایی معروف به شهرکها ک ه گنده لاتها را آنجا برای زورگیری از افر اد فریب خورده که ملک اونجا خریده اند بکا ر می برند. همین دیروز در یکی از این شهرک ها درب شهرک را به رویمان بستند و دوربینه ای مدار بسته هم از کار انداختند و موبایل مان را هم دزدیدن و ماشینمان را داغون کر دند و ما هم لت و پار کردند تا ملک را به یک پنجم قیمت به خودشون بفروشیم حالا امرو ز می خواهیم بریم دادگاه. در واقع اینها ش هرکها را تبدیل به کشورهای مستقل از ایران کرده اند که بسبک لیان شامپو زورگیری نما یند.

    مسئله مهم دیگر این پو درهای بدنسازی است که اینها را چند ماه تب دیل به غول بیابونی می کند البته مشکل چاق و هم که همیشه هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها