|
کدخبر: 204920

این ۴ زورگیر بی رحم کرج را به هم ریختند / آنها را بشناسید + عکس

پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر ۴ سارق زورگیر ، از مال باختگان احتمالی درخواست کرد تا برای طرح شکایت به پلیس آگاهی استان البرز و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج مراجعه کنند.

حوادث این ۴ زورگیر بی رحم کرج را به هم ریختند / آنها را بشناسید + عکس

سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری با تهدید سلاح سرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

هزاران کتاب صوتی را با "تخفیف ویژه " دانلود کنیدوی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که متهمان در یک گروه ۴ نفره به وسیله یک دستگاه خودرو سمند در مناطق خلوت و کم تردد شهر سوژه های خود را انتخاب کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش آن ها از قبیل وجه نقد، طلا، ساعت و گوشی تلفن همراه می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر ۴ متهم شده و در چند عملیات جداگانه همه آن ها را دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل کردند.

۴زورگیر

سرهنگ "نادربیگی" با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت به این شیوه ادامه داد: با دستور دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج، تصاویر متهمان در رسانه ها و جراید بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند برای طرح شکایت و یا پیگیری پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج - میدان طالقانی- بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج مراجعه کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر