|
کدخبر: 268543

واژگونی وحشتناک کامیون روی پل ستارخان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون در محدوده بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در ساعت ۰۱:۲۵ بامداد امروز خبر داد.

با اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ " علی اصغر شریفی " گفت: در ساعت ۰۱:۲۵ بامداد امروز در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله روی پل ستارخان یک دستگاه کامیون که در این مسیر در حال حرکت بوده واژگون می‌گردد.

سرهنگ شریفی عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه ۲۳ پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف، کامیون به حالت عادی در آمد و به کنارراه منتقل شد.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس، راننده این کامیونت در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفت که خوشبختانه به کس دیگری آسیبی نرسیده بود.

وی از رانندگان بویژه ناوگان حمل ون نقل بار خواست: در هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزند و باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی منحرف شود خودداری کنند وی از رانندگان خواست در هنگام ورود به رمپ‌ها، خروجی‌ها و دورگردها سرعت خود را کاهش داده تا راننده بتواند کنترل بیشتری بر وسیله نقلیه خود داشته باشد.

منبع: مشرق

ارسال نظر