|
کدخبر: 256876

تصادف مرگبار کامیون با مرد جوان + عکس

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ : عابر پیاده در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد کامیون با وی در محدوده جنوب به شمال خیابان ورامین قبل از سه راه تقی آباد در ساعت ۰۶:۱۵ صبح امروز خبر داد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ علی همه خانی اعلام داشت : در ساعت ۰۶:۱۵ دقیقه امروز سه شنبه در مسیر جنوب به شمال خیابان ورامین قبل از سه راه تقی آباد یک دستگاه کامیون کمپرسی در حال حرکت بوده که به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده که در حال عبور از عرض معبر بوده برخورد در اثر شدت ضربه وارده عابر در محل فوت می نماید.

تصادف-کامیون

بررسی صحنه تصادف

 سرهنگ همه خانی  گفت : بلافاصله پس از این حادثه عوامل راهور منطقه ۲۰ پلیس راهور فاتب در محل حاضر و مشغول بررسی صحنه تصادف گردیدند .

وی به عابرین توصیه داشت که در عبور از خیابان مخصوصا در تاریکی هوا ناگهان به معابر و تقاطع ها وارد نشده و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند وی همچنین به رانندگان نیز توصیه داشت که همیشه و در همه حال در مواقع رسیدن به محل عبور عابرین توقف کامل کرده و اجازه عبور را اول به عابرین دهند تا رانندگی ایمن و بی خطری داشته و برای شخصی اتفاق و حادثه ای روی ندهد و  در هنگام عبور از عرض معابر از گذر گاههای عابر پیاده و محلهای خط کشی شده و پلهای هوایی استفاده نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ، به رانندگان وسایل نقلیه نیز توصیه داشت : در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می گردد خودداری نمایند و در مناطق مسکونی و محلهای پر تردد عابرین پیاده با سرعت کمتر رانندگی نمایند و توجه کافی به تردد عابرین پیاده داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر