|
کدخبر: 261478

مرگ دلخراش عابرپیاده در خیابان ولیعصر

کامیونی با برخورد شدید به عابر پیاده در تهران موجب مرگ او شد.

سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۹:۴۰ شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف و برخورد کامیون کشنده با عابر پیاده در مسیر خیابان ولیعصر به شمال قبل از فاطمی بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

وی افزود: یک دستگاه کامیون کشنده که در این مسیر در حال تردد بود بی توجه به حضور عابر پیاده این عابر را ناگهان مقابل خود می‌بیند و با وی برخورد می‌نماید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با حضور ناگهانی این عابر مقابل این کامیون راننده دیگر نتوانست خودروی خود را به موقع متوقف نماید و بشدت با این عابر برخورد می‌نماید که وی در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌کند.

وی به رانندگان خودرو‌ها مخصوصا رانندگان توصیه کرد: رانندگان توجه داشته باشند که در معابر شهری وقتی به محل عبور عابرین پیاده میرسند طبق مقررات راهنمایی و رانندگی می‌بایست توقف کامل نموده و اجازه تردد عابرین را بدهند و سپس حرکت نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، همچنین به رانندگان خودرو‌های سنگین نیز توصیه کرد، این رانندگان بخوبی نقاط کور خودروی خود را می‌شناسند و می‌دانند هر لحظه امکان جای گیری و در پوشش این نقطه قرار گرفتن عابرین متصور است و یا اینکه هر لحظه امکان دویدن و حضور ناگهانی برخی عابرین در معابر و خیابان‌ها گمان می‌رود از این روی هنگامی که در معابر شهری در حال حرکت هستند می‌بایست با سرعتی بسیار کمتر از آنچه می‌دانند تردد کنند و تمام حواس خود را به آیینه‌ها و جلو معطوف دارند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر