|
کدخبر: 244452

زورگیری عجیب از یک زن در داخل خانه

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، زورگیران به عنف طلای شهرستان "سروستان" در کمتر از ۲ ساعت دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ "کاووس محمدی"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع  سرقت به عنف ۱۳۵ گرم طلاجات در یکی از روستا‌های سروستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان پس از زدن به زور وارد منزل شده‌اند و با یک عدد سیم چین اقدام به بریدن طلاجات از دست شاکی کرده و با سواری تیبا به سمت شیراز متواری شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس تصریح کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی "سروستان-شیراز" خودرو تیبا متعلق یه زورگیران را رویت و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۳۵ گرم طلای مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر سرنشین که از زورگیران به عنف بودند دستگیر و روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد حتی‌الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک و ناشناس آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

منبع: جامعه ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها