|
کدخبر: 240859

سرقت طلا از خانه‌ها به شیوه‌ای عجیب

با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان یک باند ۴نفره سارقان در حرکت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ظهر امروز (۱۹ بهمن ماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از منازل به شیوه و شگرد توپی زنی و بالکن روی و متواری شدن سارق یا سارقان شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: ماموران پلیس آگاهی ضمن فعال سازی اکیپ های گشت محسوس و نامحسوس و اکیپ های گشتی کلانتری و پاسگاه‌های تابعه شهرستان بندرعباس حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظیی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

 این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو تعدادی ابزار از قبیل دیلم و اهرم های مخصوص تخریب توپی درب‌های ضد سرقت کشف و در این رابطه تعداد چهار نفر به نام های معلوم و غیر بومی دستگیر و به همراه خودرو جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی انتقال شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع با انجام اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد متهمان یک ماه قبل نیز با خودروی مذکور به بندرعباس عزیمت و پس از اجاره منزل در حاشیه شهر در مدتی کوتاه در بندرعباس تردد داشته اند که در بازجویی فنی از آنها صراحتا معترف شدند پس از ورود به بندرعباس در یکی از شهرک های حاشیه ای در یک منزل شخصی ساکن و پس از یک شب شناسایی محل های سرقت در مناطق مرفه نشین شهرستان قصد انجام سرقت داشتیم که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدیم.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده از وسایل همراه سارقان مشخص شد متهمان هیچگونه وسایل ارتباطی به همراه نداشته که بلافاصله اکیپی از کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت به محل سکونت نامبردگان عزیمت که طی هماهنگی با مقام قضایی کلیه گوشی‌های موبایل متهمین به همراه یک‌دستگاه مودم جیبی فعال و مورد استفاده در امر سرقت‌ها کشف و ضبط شد.

سردار جعفری با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، به عموم شهروندان توصیه کرد: از خالی نگهداشت منازل خود به مدت طولانی پرهیز کرده و چنانجه به هردلیل قصد مسافرت داشته باشند منزل خود را به بستگان نزدیک و افراد مطمئن بسارند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها