|
کدخبر: 192444

تصادف وحشتناک در غرب کشور! +‌ تصاویر

۱۱ زندانی در همدان حادثه تلخی را تجربه کردند.

حوادث تصادف وحشتناک در غرب کشور! +‌ تصاویر

دکتر حبیب معصومی اظهار کرد: ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۳ مردادماه، برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با یک پراید منجر به وقوع حادثه شد.

معصومی تصریح کرد: در این تصادف که مقابل کارخانه بافتینه در ۴ کیلومتری ملایر رخ داده، ۱۱ نفر مصدوم شدند اما خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم.

وی ادامه داد: ۹ نفر از مصدومین به بیمارستان امام حسین (ع) و دو نفر از مصدومین به بیمارستان غرضی ملایر منتقل شدند.

معصومی در رابطه با وضعیت مصدومین، گفت: ۱۱ مصدوم این حادثه، از نظر سلامت جسمی در وضعیت مناسبی هستند و مصدوم بدحالی در بین این افراد، وجود ندارد.

نقص فنی جاده، علت تصادف پراید و مینی‌بوس

رئیس پلیس‌راه استان همدان، گفت: نقص فنی جاده باعث برخورد پراید و مینی‌بوس در جاده همدان به ملایر بود.

سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: در تصادف ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۳ مردادماه یک دستگاه پراید با مینی‌بوس حامل زندانیان برخورد کرده است.

عزیزی با بیان اینکه این تصادف به علت نقص‌فنی در جاده بوده است، تصریح کرد: در این تصادف، ۵۰ درصد پراید و ۵۰ درصد اداره کل راهداری استان مقصر شناخته شدند.

وی در رابطه با علت حادثه، توضیح داد: این نقطه از مکان‌های حادثه‌خیز است و به‌علت قیرزدگی تا الان بیش از شش نفر در این نقطه، فوت کردند.

رئیس پلیس‌راه استان همدان ادامه داد: قیرزدگی باعث انحراف خودرو پراید و ورود آن به لاین مخالف شده و راننده مینی‌بوس برای جلوگیری از کشتن راننده پراید با انحراف مینی‌بوس، باعث واژگونی خودرو شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: ۱۱ مصدوم این حادثه در وضعیت مناسبی هستند و مورد فوتی نداشتیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر