|
کدخبر: 192432

تصاویری از تصادف مرگبار پراید حامل گوشت با پژو!

راننده خودروی پراید حامل بسته‌های گوشت، بعد از تصادف شدید با خودروی پژو ۲۰۶، جان خود را از دست داد.

حوادث تصاویری از تصادف مرگبار پراید حامل گوشت با پژو!

ساعت ۱۵:۴۰ روز گذشته حادثه تصادف در اقدسیه، چهار راه آجودانیه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه ۶۱ را به محل حادثه اعزام کرد.

بنا به اظهارمهدی زمانی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، یک دستگاه خودروی سواری پراید که تعدادی بسته‌های گوشت نیز در آن قرار داشت، به هنگام حرکت در مسیر شمال به جنوب خیابان آجودانیه به علت نامشخصی پس از برخورد با جدول کنار خیابان از مسیر اصلی خود منحرف و بر روی سقف واژگون شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه راننده خودرو که مردی ۶۰ ساله بود، داخل اتاقک خودرو گرفتار و به سختی مجروح شد.

زمانی تصریح کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از گذاشتن علائم هشدار دهنده در بزرگراه، جریان برق خودروی سواری را قطع و از نشت بنزین در این وسیله‌نقلیه جلوگیری کردند.

تصادف پراید-پژو

تصادف پراید-پژو ۱

تصادف پراید-پژو ۲

تصادف پراید-پژو۳

این فرمانده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی در ادامه با استفاده از ابزار هیدرولیکی، راننده را از داخل اتاقک درهم پیچیده خودرو سواری خارج کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در حال بررسی است، گفت: امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این شخص به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ جسد این شخص برای انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران پویا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها