|
کدخبر: 190177

تانک جنوب تهران را به هم ریخت!

شرور معروف به تانک همراه دوستانش در جنوب شرق تهران خیابانی را بهم ریختند و شیشه خودروها و خانه ها را شکستند.

حوادث تانک جنوب تهران را به هم ریخت!

اوباش تهرانی در جنوب شرقت تهران دست به شرارت زدند. این اوباش بخاطر یک اختلاف بچه گانه محله ای را ناامن کردند. اوباش سابقه دار در عملیات پلیسی دستگیر شدند. ۳ اوباش شیشه خانه ها و خودروها را شکستند. یکی از اوباش ادعا می کند زندان جایی برای تغییر رفتار آنها نیست.

 سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران گفت: بامداد آخرین روز هفته گذشته ماموران پلیس تهران در جریان تخریب شیشه و آینه و پنجره خانه های یک خیابان در جنوب شرق تهران قرار گرفتند و تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران برای تحقیق در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که ۳ جوان سوار بر موتور آپاچی و در ساعت ۳ بامداد که مردم در حال استراحت و خواب بودند با عربده کشی و با در دست داشتن قمه، شمشیر و زنجیر اقدام به شکستن پنجره خانه ها و تخریب چند خودرو کردند که متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی شدند.

سرهنگ راستی ادامه داد: اختلاف ۲ طرف دعوا در سفر به یکی از شهرهای مازندران آغاز شده و پس از بازگشت به تهران ۳ جوان پس از کری خوانی به محل طرف مقابل می روند و به جای درگیری با طرف دعوای خود اقدام به تخریب خودروها و شیشه خانه ها کردند.

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عنوان داشت: خیلی زود متهمان پرونده که از متهمان سابقه دار هستند و بارها بخاطر شرارت و درگیری دستگیر شده بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ راستی گفت: قوه قضاییه به طور جدی با این افراد برخورد خواهد کرد و پلیس امنیت به صورت شبانه و روزی در تلاش برای برقراری امنیت است و در صورت تماس با پلیس ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت به سرعت خود را به محل می رسانند.

زندان جایی برای اوباش نیست!

یکی از اراذل و اوباش که در این قدرتنمایی و تخریب خودروها دستگیر شده است ادعا می کند زندان برای آنها جایی نیست که درس عبرت شود.

سابقه داری؟

بله.

چرا به اموال مردم خسارت زدی؟

نمی خواستیم این کار را انجام بدهیم اتفاقی شد.

اختلاف بر سر چه بود؟

شخصی بود.

چرا زندان درس عبرت نمی شود؟

زندان راه حلی برای ما نیست، چون وقتی آزاد می شویم همه به ما با چشم بدی نگاه می کنند.

از راه شرارت پول در می آوری؟

نه.

اوباش شرق تهران به نام تانک

دومین عضو این گروه که که جوانی ۲۷ ساله معروف به تانک است ادعا می کند از اوباشگری لذت نمی برد.

سابقه داری؟

بله، بخاطر شرارت و درگیری دستگیر شدم.

از شرارت لذت می بری؟

لذت نمی بریم الان بازداشت شدیم و لذتی ندارد.

چرا معروف به تانک شدی؟

در گذشته ورزش می کردم و قوی هیکل بودم و به همین خاطر به من تانک می گفتند و بچه محل هایمان نیز بخاطر شرارت هایم دیگر لقب تانک را برای من گذاشتند.

سومین نفر که در عملیات پلیسی بازداشت شده است طرف مقابل دعوا است که ۲ جوان دیگر قصد داشتند با او درگیر شوند اما به جای او به خودروها و خانه ها حمله کردند.

پسر جوان گفت: همگی با هم دوست هستیم و به یکی از شهرهای شمالی رفته بودیم که در ویلا با هم دچار اختلاف شدیم. اختلاف ما خیلی بچه گانه بود و فکر نمی کردم کار به اینجا کشیده شود.

برخورد جدی با اوباش

یکی از شاکیان پرونده گفت: ساعت ۳ بامداد بود و همه خواب بودیم که ناگهان صدای شکستن شیشه خودرو و پنجره خودروها به گوش رسید، خانواده از ترس بیدار شدند و باور کنید همسرم آنقدر حالش بد شده بود که فکر می کردم از ترس سکته کند.

وی افزود: این اوباش در ۲ مرحله اقدام به ایجاد ناامنی در محل کردند، که در هر نوبت خودروی من تخریب شد.

مرد جوان ادامه داد: ما به این افراد رضایت نمی دهیم چون می ترسیم بار دیگر به محله مان حمله کنند و از قوه قضائیه می خواهیم که با این افراد برخورد جدی شود چون دیگر کسی با وجود این افراد احساس امنیت نمی کند و خانواده هایمان با ترس از خانه خارج می شوند.

متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفته اند.

منبع: رکنا

ارسال نظر