|
کدخبر: 185043

سرقت از بانک به سبک فیلم‌های جنایی! / عکس

دزدان با تخریب دیوار بانک دست به سرقت از بانکی در قائمشهر زدند.

حوادث سرقت از بانک به سبک فیلم‌های جنایی! / عکس

سرهنگ "سید موسی حسینی" جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۹ تیرماه مبنی بر سرقت بانک در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اعلام این خبر، سریعاً کمیسیون ویژه عملیات در شهرستان "قائم شهر" تشکیل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم با هدایت و فرماندهی جانشین استان به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر بررسی‌های اولیه سارق یا سارقان پس از تخریب دوربین‌های مدار بسته، قطع برق و تخریب دیوار پشت ساختمان، وارد بانک شده و اقدام به سرقت وجه نقد کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه میزان سرقت از سوی کارشناسان بانک در دست بررسی است، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کماکان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با همکاری دیگر عوامل انتظامی با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت ها، نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام خواهد کرد.

 

منبع: رکنا
  • دانایی رمز امنیت ارسالی در

    خدارو شکر که سراغ زن و بچه مردم نرفتن و مال بانک را زدن که فورا خسارتشو از بیمه میگیره ولی کلا سارقینی که بانکها، طلافرو شیها و دیگر اماکنی که اموال با ارزش خودش ون را داخل گاوصندوقها نگه میدارن را هدف سرقتهای خودشون قرار میدن فقط نفوذ به داخ ل گاوصندوقها است، پس اگر یک گاوصندوقی که واقعا ضد دیلم باشه داشته باشند که مجهز به سیستم ضد زورگیری باشه و از همه مهمتر اینکه چون هیچ نظارتی روی ادعاهای خلاف وا قع فروشندگان نیست، گاوصندوقی داشته باشند که حتما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه دیگه مهم نیست حتی اگر د رب محل کارو باز بذارند و سارقین بیان داخ ل چون دستشون به اموال داخل گاوصندوق نخوا هد رسید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها